מנין האנגלית שלי? מהאונליין!

מהיום כל כך פשוט וקל ללמוד אנגלית בזמנכם החופשי ובאונליין על ידי המורים המקצועיים של וולסטריט בקצב שלכם וברמה שלכם. בוולסטריט תוכלו לקבל בסיס איתן לשפה האנגלית ושיפור המיומנות בדיבור, קריאה והבנת השפה ללא קושי, לשפר את הבטחון העצמי שלכם ולחזק את הידיעות שלכם בתחום הלימודי, בקריירה ובעולם התרבותי – תקשורתי. 

 

שיפור האנגלית באמצעות לימודים מקוונים

כדי שגם אתם תוכלו לשפר את הידיעות שלכם באנגלית, לדבר בבטחון עצמי, לקרוא ספרות מקצועית ולהרחיב את ידיעותכם על ידי לימוד עצמי בקצב שלכם, בזמן המתאים לכם ביותר וברמה שלכם, הרשמו עוד היום למגוון של קורסים אונליין ללימוד אנגלית באתר של וולסטריט.

תוכלו לבחור בין אנגלית לעסקים, לאנגלית למבוגרים או אנגלית ללא הגבלה, מה שהכי מתאים לאורח החיים ולצרכים שלכם לשיפור המיומנויות בדיבור, בקריאה והבנת אנגלית. קורסים מקוונים ללימוד אנגלית

למה דווקא וולסטריט?

בוולסטריט מבינים כמה קשה להסתדר ללא ידיעות מרובות בשפה האנגלית. כמעט כל דבר בחיי היומיום דורש מיומנות כלשהי בידיעת האנגלית, החל מקריאת ספרות ועיתונות בשפת המקור, הקשבה למוסיקה, הבנת הוראות של משחקים, גלישה באינטרנט, חיפוש מידע מקצועי, קריאת ספרות מקצועית וכן דיבור עם עמיתים למקצוע או לספסל הלימודים. לכן נוצרו תוכניות לימוד מעניינות, מותאמות לקצב וליכולת שלכם ובעיקר מעשירות מאד.

 

איך זה עובד?

שיטת וולסטריט הינה שיטת הבלנדד אשר לוקחת את המיטב מכל שיטת לימוד אנגלית ומאפשרת לכם להתנסות במגוון דרכים ללימוד אנגלית, החל מדיבור וכלה בקריאה וכתיבה. השיעורים הינם אינטרקטיביים הכוללים חוברות עבודה אישיות עם פידבק מהיר, ואם תרצו להשתפר אפילו יותר תוכלו להצטרף לאחד המועדונים החברתיים ולתרגל דיבור עם אחרים.

 

לימודים מותאמים אישית

תהליך הלימודים הינו כולו מותאם לכם אישית כדי להתאים ללוח הזמנים ולשעות היום המועדפות עליך תוך התאמה מלאה לדרגת האנגלית ההתחלתית ושיפור הדרגתי בקצב שלך. ניתן ללמוד אנגלית במרכזי הלמידה, באמצעות קביעת שיעור אונליין או באמצעות התקדמות עצמאית באפליקציה.

קורסים מקוונים ללימוד אנגלית

פעילות העשרה באנגלית

במידה ותהיו מעוניינים בכך, וולסטריט מציעה מפגשי העשרה בקבוצות של עד תשעה משתתפים בנושאים מגוונים כגון: טיולים, עסקים, בידור, ספורט ועוד. במהלך המפגשים תוכלו לתרגל דיבור באנגלית על הנושאים האהובים עליכם ביותר בהנחיית מדריך מקצועי ובכך להעלות את הבטחון העצמי שלכם, להרחיב את הידיעות שלכם וגם ללמוד דברים חדשים על התחום שאתם הכי אוהבים.

 

למי זה מתאים?

קורסים מקוונים לשיפור השפה האנגלית מתאימים לכל אחד בכל זמן ולכל גיל. באתר של וולסטריט תוכלו למצוא קורסים המותאמים לילדים, לסטודנטים, לאנשי מקצוע ולמבוגרים כאשר כל קורס מותאם לגיל וליכולת ולצרכים. היכנסו עוד היום לאתר של וולסטריט ותוכלו גם אתם ליהנות מעולם של אנגלית באופן מקוון, בקצב שלכם וברמה שלכם לשליטה טובה יותר בשפה האנגלית ולשיפור הבטחון העצמי.

קורסים מקוונים ללימוד אנגלית

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו