המדריך המלא לכתיבת עבודה סמינריונית

עבדוה סמינריונית בדרך כלל מתרחשת בשנה האחרונה ללימודים.

מדובר בעבודה יחסית גדולה בה תוכלו לייצג את הידע שרכשתם במהלך הלימודים ובמהלך הלמידה לעבודה, את כישורי הלמידה, את יכולות הכתיבה ועוד.

המרצה יקרא את עבודתכם בעיון והעמקה ועליה הוא ייתן ציון שיהווה חלק גדול מנקודות הזכות שלכם – סיבה שכדאי להשקיע עבורה.

כמובן שכדאי להשקיע גם בשביל חוויית הלמידה וההעמקה אז שנסו מותניים ותתחילו לעבוד

 

לא לשקר אלא להיעזר

כיום יש מגוון חברות שמציעות ליווי במהלך הכתיבה – עצות לכתיבה, טיפים לניהול זמן ועוד. זוהי דרך מצוינת לעבור את העבודה בצורה טובה מבלי לשקר ולשלם למשהו שיכתוב עבורכם. תשלום למשהו עלול לפסול את התואר שלכם אז אל תסתכנו בזה. למידע על כתיבת עבודה סמינריונית בתשלום

 

לחלק את הזמן

אל תצפו לסיים את העבודה ביום או בשבוע וגם לא בשבועיים. העבודה דורשת העמקה רבה, קריאה וכתיבה איכותית – כל אלה לא קורים מהר אז קחו את הזמן. נסו ליצור לו"ז מסודר לעבודה – החליטו לכתוב במשך שעה ביום או לקרוא שעה ביום בשביל העבודה. אם תפעלו כך תוכלו לסיים אותה לא עם הלשון בחוץ, אבל חשוב להיגד שאם שעה לא מספיקה לכם ואתם לא מתקדמים אז תאריכו את הזמן.

 

כיף!

הגעתם לתואר בשביל ללמוד ולצמוח אז למה לסבול מהעבודה? כדאי לכם לקחת את זה כהזדמנות להתפתח ולהכיר את הידע בנושאים שמרתקים אתכם ואת עצמכם. נסו להגיע בגישה חיובית כדי להצליח יותר וליהנות יותר – אל תראו את זה כחובה אלא כזכות.

 

לא לחדש

מה שחשוב הוא לא התוכן, כי אותו המרצה כבר מכיר – מה שחשוב הוא האופן בו כותבים. כמובן שאתם צריכים להיות בקיאים אך אל תנסו למצוא דבר מה חדש ולצפות שתגיעו לתגלית מדעית מרעישה. העבודה היא בשביל המחקר האישי שלכם ולא בשביל לגלות דברים חדשים לעולם. בשל כך עליכם להשקיע בכתיבה, בשזירת הידע זה בזה, ביצירתיות ועוד. המרצה ירצה לראות לאן לקחתם את זה ולא מה גיליתם לעולם המדעי.

 

מקורות

בשביל שעבודה תיחשב אקדמאית עליכם להיעזר בדרך כלל ב- 14 מקורות אקדמאיים לשם הכתיבה, כשחלקם באנגלית. נסו לבחור מקורות שמדברים אליכם כדי שתיהנו מכתיבת העבודה. כמו כן, חשוב שתדעו שאתם לא חייבים לקרוא את כל המקור כדי שהוא ייחשב מקור שלכם – למשל לא צריך לקרוא ספר שלם. בחרו בחלקים הנכונים שיסייעו לכם בכתיבה.

 

סיכום

עבודה סמינריונית היא אולי האתגר הגדול ביותר בשביל תארים הומניים. נדרשות יכולות לימודיות רבות שלא לכל אחד יש וההשקעה היא רבה. עקבו אחר הטיפים לעיל וזכרו אותם כי הם יכולים להציל אתכם בהמשך הדרך. זכרו – קחו את הכל בכיף וככה תצליחו בטוח. כמו כן, מומלץ להיעזר בחברות שמסייעות לכתיבה.

 

איש כותב

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו