איזה סוג מדף עדיף להחזקת עציצים

הנחת עציצים על מדפים נחשבת פתרון עיצובי יפה ומרשים, נעים למראה וקל לשילוב בכל בית.

אבל יש סוגים שונים של מדפים, סגנונות שונים לעיצוב המדפים הללו ופרטים קטנים, שיכולים לשנות את העיצוב של המדף ולהתאים אותו לחדר ספציפי בבית.

 

מדף צף רחב בודד

שיטוט קצר באתר של פלנטר, גילה לנו עיצובים מיוחדים ומעניינים של מדפים צפים לעציצים.

זהו פתרון מושלם לחלל שבו קיר אחד פנוי ללא דקורציה, למשל מעל הטלוויזיה, או בחדר השינה וגם בחדר הרחצה. על מדף כזה אפשר להניח כמה עציצים, או עציץ אחד גדול ונשפך ולצידו כמה חפצי נוי אחרים.

מדף כזה יכול להשתלב בקלות בכל חדר, אפילו במטבח, או בשירותים, בהתאם לסוג החפצים שתניחו עליו, ליד העציץ.

במטבח למשל, תוכלו להניח עליו כלי מטבח דקורטיביים, בשירותים אפשר כמה ספרי עיון למי שמתכנן להתעכב, בסלום אפשר להניח פסלונים, או כלי זכוכית יפים וכן הלאה.

 

כוננית מדפים צרה וגבוהה

פתרון מושלם לחדרים קטנים, או חללים צפופים, כמו מסדרון, חדר שינה ואפילו סלון קטן יחסית. עם המדפים אפשר להניח חפצים שונים – לנוי, או חפצים שימושיים.

את העציצים אפשר להניח על מדפים שונים בכוננית, או להתמקד במדף העליון בלבד, עליו תניחו עציץ גדול נשפך, שיקשט בעדינות גם את המדף מתחתיו.

על המדפים האחרים אפשר להניח ספרים, פסלונים קטנים, כלי זכוכית ועוד.

 

מדפים צפים מפוזרים בצורה מדורגת

החלופה המתקדמת לספריה של פעם – מספר מדפים צפים, בצבעים שונים, או בצבע אחיד, מפוזרים על פני קיר רחב בצורה מדורגת, באופן כזה, שהם מכסים חלק ניכר מהקיר, עם רווחים בסירים בין מדף למדף.

על המדפים אפשר להניח בצורה מפוזרת עציצים שונים ולצידם חפצים נוספים, או פשוט למלא את כל המדפים בעציצים מגוונים.

כך תוכלו ליצור מראה של "קיר ירוק" מרשים ואופנתי, בלי הרבה מאמץ.

 

מדף עץ מלא

אחת האופציות היפות לעציצים ובכלל, היא לתלות בבית מדף ארוך מעץ מלא, רצוי ממוחזר (כזה שנשטף מהים למשל, אחרי סופה גדולה). את המדף אפשר לתלות עם שרשראות, או בעזרת כל תמיכה אחרת, שיכולה לשאת את המשקל הכבד. זהו סגנון שמתאים מאוד למי שאוהב עיצוב כפרי, או מחוספס והוא מתאים להנחת עציצים נשפכים, לצד חפצים אחרים ועוד כמה עציצים בסגנונות שונים. חשוב להקפיד על תלייה מקצועית ואיכותית של המדף כדי שהמשקל הרב לא יהווה בעיה.

 

מדפים בצורות גיאומטריות

מדפים לא חייבים להיות ישרים ופשוטים. הם גם יכולים להיות מעוצבים בכל מני צורות גיאומטריות מעניינות, הם יכולים להיות גם עגולים. מדפים כאלה, שוברים את הצורה השבלונית המקובלת, מעניקים עניין נוסף, נפח ומשמעות ומתאימים מאוד לעציצים.

 

לסיכום

כפי שניתן לראות, קיימות צורות שונות להשתמש במדפים לעציצים – כולן טובות ומתאימות, בתנאי שהן מתאימות לסגנון העיצוב בבית שלכם ולטעם האישי שלכם.

 

מדף

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו