בחירת ארונות לחדר ילדים ב- 4 שלבים

ילדכם חגג יום הולדת 5 ואתם רוצים להחליף את שידת ההחתלה שנשמרה יותר מידי זמן בארון בגדים לזמן ממושך, או שאולי אתם רוצים לשדרג ולהגדיל ארון לחדר ילדים כי הקודם כבר ישן ובלוי במקצת. יכול להיות שעשיתם חושבים ואתם יודעים מה אתם מחפשים אבל, תרשו לי לבקש ממכם לנשום לרגע, להמתין ולקרא את המאמר הבא – בחירת ארונות לחדר ילדים ב- 4 שלבים, הוא בהחלט יכול להוסיף לכם מידע ונקודות למחשבה לפני שהולכים לחנות הראשונה.

 

שלב 1 – מידות וסוג הדלתות

כמו בכל בחירה של רהיט גדול עלינו לקחת בחשבון את מידות החדר, תכולתו וגודל הארון החדש שאנחנו מתכוונים להכניס אליו. עלינו לדאוג שהארון ייטמע היטב בחדר ולא יהפוך את החדר לחדר ארונות. שני סוגים של דלתות יכולים בהחלט לסייע לנו בקבלת ההחלטה על גודל הארון שנבחר, כשברור לנו שנעדיף ארון כמה שיותר גדול שיספק מקום לכל הדרוש – בגדים ומשחקים.

 

דלתות נפתחות על ציר

ניתן לומר שזו דלת הארון הפשוטה והקלאסית זו שנפתחת ימינה או שמאלה באמצעות ציר המותקן בתוך הארון ומאפשר את פתיחת הדלתות. רוחבה של כל דלת כזאת וזה האלמנט המרכזי שחשוב לכם הוא 40 סנטימטרים. בבואכם להכניס ארון עם דלתות נפתחות לצדדים עליכם לבדוק שלא יהיה שום אלמנט בחדר מימין ומשמאל לארון שיפריע לאחת הדלתות הקיצוניות להיפתח.

היתרון של ארונות עם דלתות נפתחות לצדדים שהם מודולאריים יותר וניתן להזמין ארון ברוחב 1.20 מ' עם שלוש דלתות בלבד, או אם יש מספיק מקום אז ארון עם 4 או 5 דלתות.

 

דלתות הזזה על מסילה

הסוג השני של הדלתות לארונות לחדרי ילדים הוא דלתות ההזזה שנעות ימינה ושמאלה על מסילה דו כיוונית בדרך כלל. דלתות אלה מאוד נוחות לפתיחה ושימוש והן מספקות מרחב פתיחה גדול יותר מדלתות הציר שנפתחות לצדדים. החיסרון לכאורה של דלתות אלה שהן פחות מודולאריות והוספת כל דלת היא הוספה של 80 סנטימטרים בגודל הארון. כלומר, הארון הקטן ביותר יהיה של 1.60. ובכל זאת בזכות צורת הפתיחה של דלתות אלה אין חשיבות למה שנמצא בצידי הארון דבר שעשוי לסייע לכם לבחור ארון גדול יותר גם לחדר יחסית קטן.

 

שלב 2 – בטיחות מעל הכל

תמיד חשוב לוודא שאנחנו קונים מוצר בטיחותי שעומד בכל התקנים הנדרשים של מכון התקנים הישראלי. במקרה של ריהוט לחדר ילדים הדבר חשוב שבעתיים ואני מבקש לציין בפניכם נקודה אחת חשובה במיוחד. סביר להניח שהארון שתרכשו יכלול גם מגירות חיצוניות או פנימיות, חשוב מאוד לבקש מנגנון סגירה איטי של המגירות למניעת תפיסת האצבע של ילדיכם במגירה בעת סגירתה.

 

שלב 3 – עיצוב

כמה נעים שאנשים נכנסים לחדר הילדים שעיצבתם ואומרים לכם כמה יפה החדר מתוכנן ומעוצב וכמה יפים הצבעים שבחרתם לכל דבר. נכון, גם נושא עיצוב הארון חשוב ואי אפשר להתעלם ממנו. מעבר לבחירת סוג הדלתות ניתן לבחור סוג עץ, צבע עץ, דלת המשלבת זכוכית או פרספקס איכותי וכו'.

 

שלב 4 – מפרט הפנים של הארון

תכננו היטב את המפרט הפנימי של הארון – כמה מקום לתליית קולבים, מה יהיה גובה התלייה, כמה מגירות יהיו בארון והאם הן תהיינה חיצוניות או פנימיות, כמה מדפים ומה יהיה רוחבו של כל מדף. חשבו על כך שילדכם צריך להגיע בנוחות לכל דבר שנמצא בארון כמה שניתן ללא תלות בעזרה של מבוגר.

מגוון ארונות לחדר ילדים תוכלו למצוא באתר הבא: https://uliwood.co.il

 

סיכום

  • חשבו היטב את גודל הארון והתאימו נכון את סוג הדלתות.
  • הקפידו על בטיחות המוצר ועל מגירות עם סגירה איטית ובטוחה.
  • אל תשכחו שהארון אמור להתאים לכל הדברים שכבר נמצאים בחדר הילדים.
  • דאגו לתכנן מפרט פנים נכון שיספק את כל צרכיכם.

אילוסטרציה של ארון לחדר ילדים

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו