חמשת הטרנדים החמים לריהוט גן לשנת 2022

הקורונה, העבירה לנו מספר שיעורים חשובים לחיים, במהלך השנתיים האחרונות.

אולם, השיעור החשוב ביותר שלימדה אותנו, הוא שאין כמו הבית.

לנוכח העובדה, כי הקורונה לא עברה לאחר חלוף החורף, הבינו רבים, כי עליהם לסדר גם את הגינות שלהם.

זאת, על מנת להפוך אותם לפינות ישיבה נוחות, שיהוו מקום בילוי נחמד בקיץ.

מעין "בריחה", מארבעת קירות הבית.

אם גם אתם, חלק מהאנשים הללו, הכנו עבורכם, את הטרנדים החמים ביותר לריהוט הגנים לשנת 2022.

 

הוואי סטייל

ההגבלות על טיסות, ויציאות לחול, גרמו לישראלים רבים, לחלום על החופשה הבאה שלהם ביעד האקזוטי ביותר, שיוכלו רק לדמיין. על מנת, לתת לעצמכם תחושה נעימה של הוואי, בתוך הבית, תוכלו לבחור בעיצוב הטרנדי הבא. עיצוב הגינה, בעזרת עצים גבוהים, עציצים, והכי חשוב ערסלים. תחושת הטבע, ושכיבה על ערסל תוך שתיית שייק אקזוטי מרענן, יתנו לכם את התחושה כאילו אתם מבלים את זמנכם, במדינה מיוחדת החרק מהבית.

 

זמן משפחתי

טרנד אשר החל בתחילת דרכה של הקורונה, וממשיך להיות אחד הטרנדים החמים ביותר גם ב2022, הוא טרנד הפינה המשפחתית. טרנד זה, כולל בתוכו ריהוט של פינת סלון, אך בחוץ. שולחן גדול, מספר כיסאות, ואף ספות. תוכלו לעצב את רצפת הגינה עם פרקט, על מנת ליצור חמימות, שתלווה את הישיבות המשפחתיות שלכם. כמובן, בקיץ חשוב להוסיף גם צלייה, או מטריית שמש, אם אין לכם גג מעל לגינה.

 

מסעדנות מקצועית- מנגל וטאבון

הטרנד החזק ביותר, לשנת 2022 בריהוט הגינה, הינו מכשירי בישול כמו טאבון, או מנגל מקצועי. זאת, בשל העובדה, כי הקורונה הרחיקה מאיתנו גם את הנאת המסעדות, ועל כן, אנשים למדו לבשל בבית. תוכלו להוסיף לכם גם פינת בר קטנה, בה תוכלו לשבת בנחת, ולשתות קוקטיילים טעימים, ולהרגיש מעט כאילו יצאתם לבר, או מועדון. אם ממש תרצו ללכת רחוק, תוכלו להוסיף מקרר קטן, על מנת לאחסן בו מאכלים, שתייה ומתוקים.

 

בית מלון אמיתי

אם תרצו לעשות ריהוט גן, בהשראת בתי מלון, כל שעליכם לעשות הוא לרכוש בריכה או ג'קוזי, ומספר מיטות שיזוף תואמות. להשלמת התחושה, קצת מתנפחי בריכה, עמדת מגבות, וכמובן מיני מקרר גלידות, אשר ניתן לראות כיום אצל רבים בגינה. עיצוב כזה, יתן לכם תחושה של חופשה בבית מלון, מבלי לצאת מהבית או לדאוג לגבי הקורונה.

 

חברים חדשים

אחד הטרנדים החזקים ביותר לאחרונה, הינו אימוץ כלבים. אנשים רבים הרגישו מעט לבד במהלך הסגרים, והחליטו לאמץ כלב, על מנת להרחיק מעליהם את תחושת הבדידות. לכן, תוכלו להפוך את החצר שלכם, לבית החדש שלהם. רכשו מלונה, ומספר משחקים שהכלב שלכם אוהב. אם תרצו לפנק אותו במיוחד, תוכלו לרכוש מכשירי אילוף עבורם, כמו מדרגות ריצה, חישוקים וכו. תהיו בטוחים, הכלבים שלכם יהיו אסירי תודה על המרחב שיצרתם להם.

 

חלל מעוצב

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו