יתרונות לשידת איפור בחדר הורים

עוברים דירה או סתם מעצבים מחדש את החדר – זה הפריט שחבל לוותר עליו. הוא למעשה התכשיט של החדר. הוא אמור להוסיף עניין, להיות נוח ופרקטי הלא היא: שידת האיפור. הנה כל היתרונות שאת צריכה לדעת על שידת איפור בחדר ההורים שלכם:

 

מעצבים מחדש את חדר ההורים? אל תוותרו על…

חדר ההורים הוא קלאסיקה של עיצוב. תמיד תהיה בו מיטה גדולה, ארון מהמם, שירותים ומקלחת ו איך לא? שידת איפור. הסיבה לכך שזו קלאסיקה עיצובית היא כי זה פשוט עובד. כל החלקים והרהיטים משרתים את המטרה: שלהורים יהיה מקסימום נוחות במינימום מאמץ. החדר נועד לפנק את ההורים וגם לגרום להם לחיים קלים יותר, אז למה לוותר?

 

כשזה מול העיניים קשה לשכוח

היתרון הראשון, אבל בטח לא האחרון, של שידת איפור בחדר השינה שלכם הוא שמירה על רוטינות יומיומיות. אפשר להניח על השידה רשימת משימות, תפילה, יומן, קרמים או שגרת לילה, תרופות וכו. היא עוזרת לכם למקם את הדברים החשובים שבחדר על רהיט ניטרלי שמקומו לא בארון אבל גם לא בשידת הלילה הקטנה או בחדר המקלחת.

 

טוויסט עיצובי בעזרת שידת איפור בחדר

שידת איפור משלימה לכם את עיצוב החלל. היא נותנת לכם עניין בפינה נוספת בחדר והופכת גם אותה לשימושית ועניינית. אנחנו מעדיפים כזו שהיא בשילוב מראה, שתוכל גם לתת לכם נפח בחלל ולהכניס לכם אור ועניין בחדר.

 

אילו אקססורי ניתן להניח על השידה כדי להפוך אותה לשיקית ומלאה בסטייל?

שמחים ששאלתם! שידות לילה הם ממש ההזדמנות שלכם להוסיף את הטאצ' האישי שלכם אל תוך החדר ולהפוך אותו לפרטי ואינטימי שלכם. אנחנו הכי אוהבים לשים מסגרות מהממות שמתאימות לפלטת הצבעים שבחדר, נרות ריחניים או פמוטים מגניבים, אפשר גם להניח את הבשמים שלכם, ואזה עם פרחים או קופסאות תכשיטים יפות. יש אין סוף אפשרויות כיפיות ועיצוביות!

 

איך לבחור שידת איפור מתאימה לחדר השינה?

אז קודם כל חשוב למדוד את האורך והרוחב שבו אנחנו מתכוונים להניח את השידה. לפעמים אילוצי המקום כבר מכוונים אותנו לבחירה או החלטה מסוימת. ישנן מגוון רב של סוגי שידות: ארוכות או רחבות, צרות או עמוקות, עם מגוון מגירות או בעלות מגירה אחת גדולה. לכן התאימו את השידה גם צרכי האחסון שלכם, גם למקום שיש ברשותכם בחלל וגם לסגנון העיצובי שפוקד את שאר החדר שלכם.

 

X יתרונות לשידת איפור בחדר הורים

שידות איפור כל כך יפות ומרגשות. יש להן מגוון רחב של עיצובים, צבעים, גדלים ושימושים! ראינו שילובים מגניבות עם המראות: כאלו שמגיעות תלויות בצורה עגולה או דווקא ריבועית ואפשר גם מראות מונחות על השידה להוסיף שיק וסטייל. השידה זה המקום שלכם להתבטא בחדר ולהכניס קצת חיים וקצת מעצמכם אל תוך החדר!

שידת איפור

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו