שומרים על הגב – כך תבחרו כיסא משרדי בצורה נכונה!

בעולם המודרני של היום, אנו מבלים יותר ויותר זמן בישיבה מול מסכי המחשב שלנו, מה שמוביל לעלייה במספר האנשים הסובלים מכאבי גב. אבל, ישיבה ממושכת עלולה לגרום ללחץ על עמוד השדרה, ולהוביל לבעיות גב, במיוחד אם אנו משתמשים בכיסא שמעוצב בצורה גרועה. לכן, בחירת כיסא משרדי נכון יכולה לעשות הבדל משמעותי לבריאות הגב שלנו, ובמאמר זה נדון כיצד לבחור כיסא משרדי בצורה נכונה על מנת להגן על הגב.

 

כיסא ארגונומי

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בבחירת כיסא משרדי הוא ארגונומיה. כיסא ארגונומי נועד לתמוך בגב במצב ניטרלי, מה שגורם לכך שעמוד השדרה שלכם יימצא בצורה הטבעית שלו. כיסא משרדי טוב, צריך להיות בעל גובה מושב מתכוונן, מושב בעל עומק, משענת גב ומשענות ידיים כדי לספק נוחות ותמיכה מקסימלית.

באופן אידיאלי, גובה המושב צריך להיות מתכוונן, כך שכפות הרגליים שלכם שטוחות על הקרקע, והברכיים שלכם יהיו בזווית של 90 מעלות. עומק המושב צריך להיות מתכוונן כדי להתאים אורכי רגליים שונים, ומשענת הגב צריכה להיות מתכווננת בגובה ובזווית כדי לתמוך בעקומה הטבעית של עמוד השדרה שלכם.

ריהוט משרדי

בחירת סוג הכסא

הדבר השני שיש לקחת בחשבון בבחירת כיסא משרדי כשאתם קונים ריהוט משרדי חדש, הוא סוג הכיסא הדרוש לכם. ישנם סוגים שונים של כסאות משרדיים הזמינים בשוק, כגון כסאות מנהלים, כסאות עבודה וכיסאות שרטוט.

כיסא מנהלים מיועד לנוחות ותמיכה מקסימלית והוא אידיאלי עבור אנשים המבלים פרקי זמן ממושכים בישיבה ליד שולחנותיהם. כיסא עבודה לעומת זאת, מיועד לתקופות ישיבה קצרות יותר ואידיאלי לאנשים שמסתובבים הרבה בסביבת העבודה שלהם. כיסא שרטוט, מיועד לאנשים שעובדים בשולחנות כתיבה גבוהים יותר ודורשים גובה מושב גבוה יותר.

 

החומרים מהם עשוי הכסא

הדבר השלישי שיש לקחת בחשבון בבחירת כסאות מחשב נוחים למשרד, הוא החומרים המשמשים לבניית הכיסא. המושב והמשענת צריכים להיות עשויים מחומר נושם כמו רשת או בד, כדי לאפשר זרימת אוויר ולמנוע הזעה. הריפוד צריך להיות באיכות גבוהה, ולספק תמיכה מספקת מבלי להיות רך או קשה מדי. משענות הידיים צריכות להיות מרופדות ומתכווננות, כך שהן יתמכו את הידיים והכתפיים שלכם במנח טבעי.

ריהוט משרדי

בסיס הכסא

הדבר הרביעי שיש לקחת בחשבון בבחירת כיסא משרדי, הוא בסיס הכיסא. בסיס הכיסא צריך להיות יציב כדי לתמוך במשקל היושב בו. בסיס חמש רגליים עם גלגלים, אידיאלי לכיסא משרדי מכיוון שהוא מספק יציבות וניידות, שמאפשרת לכם לנוע סביב סביבת העבודה שלכם מבלי לאמץ את הגב.

 

לסיכום

בחירה נכונה של כסא משרדי יכולה לעשות הבדל משמעותי לבריאות הגב. לכן, חשוב מאוד שתשקלו את כלל הפרמטרים הנ"ל, שפורטו לעיל, על מנת שתרכשו את כסא הגב הטוב ביותר עבורכם.

ריהוט משרדי

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו