כל מה שצריך לדעת על אייפון 14

אם גם אתם 'פריקים' של מוצרי חברת אפל, אז אין צורך לספר לכם שממש לאחרונה הושק דגם חדש של האייפון – אייפון 14. אם אתם לא מכורים לאפל אבל צריכים לקנות פלאפון חדש ונמאס לכל מכל המכשירים החכמים הזולים שמחזיקים מעמד שנה בקושי, הגיע הזמן להתקדם. אין ספק שסדרת אייפון היא סדרת הדגל בשוק הסלולר כיום, ואייפון 14 הוא הדובדבן שבקצפת.

 

חברת אפל

כמו שכולם יודעים, אפל היא חברת טכנולוגיה אמריקאית. אפל נחשבת לאחת החברות המובילות בתחום, בין מוצריה ניתן למצוא מחשבים ניידים, פלאפונים, אוזניות, ועוד. מוצרי החברה ידועים במיוחד בזכות האיכות הגבוהה שלהם, ומכשיר אייפון יכול להחזיק מעמד 4 שנים בכיף, זמן שבו הייתם מחליפים לפחות 2 מכשירים אחרים. בנוסף, כל מוצרי החברה מתממשקים באופן מושלם כדי להפוך את חווית המשתמש לאולטימטיבית.

חברת אפל

אייפון 14

מכשיר הפלאפון החדש  iPhone 14הוא המכשיר האחרון שהושק בסדרת הדגל של אפל, זו שבזכותה היא הפכה לאחת החברות הגדולות והמוכרות בעולם. האייפון החדש הוא מקצועי, חזק, גדול ומהיר יותר מקודמיו. מה שמעניין הוא שלא מדובר על מכשיר סלולרי אחד, אלא על סדרה של 4 מכשירים שונים בתצורות ובמחירים שונים, כך שתוכלו לבחור מהו המכשיר שהכי מתאים לכם. אספנו עבורכם קצת פרטים טכניים.

לאייפון 14 ולאייפון 14 פרו יש מסך בגודל של 6.1 אינצ'ים, בעוד שלאייפון 14 פלוס או מקס יש מסך בגודל של 6.7 אינצ'ים. לכל המכשירים יש מסך בטכנולוגיית Super Retina XDR, ולמכשירי הפרו והמקס יש גם את תכונת always on הייחודית של אפל.

מדובר בעצם על האפשרות לקבל מידע חדש רק במבט, בלי לפתוח את המכשיר ואפילו בלי לגעת בו. זו תכונה חשובה שכמובן מאריכה את חיי הסוללה. דגמי הפרו והמקס מותאמים במיוחד למשחקים מכיוון שהם נהנים מטכנולוגיה ייחודית של אפל המשנה את קצב ריענון המסך בהתאם לפעילות המשתמש.

אם מטרידה אתכם השאלה כמה זמן האייפון שלי יחזיק מעמד בלי מטען, נוכל להרגיע אתכם ולספר שסדרת האייפון 14 נהנית מחיי סוללה ארוכים ומשופרים.

אייפון 14

יכולות הצילום

האייפונים ידועים כבר הרבה זמן ביכולות הצילום המדהימות שלהם, כאלו שלא היו מביישות מצמה מקצועית. נראה שבאפל החליטו ללכת הפעם עד הסוף, עם יכולות צילום כמעט בלי נתפסות באייפון 14. דגמי הפרו והמקס נהנים ממצלמה ראשית עם איכות של 48 מגה פיקסל, מצלמה רחבה ומצלמת טלופטו. הדגמים הפשוטים יותר קיבלו מצלמה באיכות של 12 מגה פיקסל. לכל הדגמים יש אפשרות לצילום וידיאו איכותי מאוד, ברמה של 2.8K 60fps.

 

סיכום

אם אתם אנשים של אפל, אז ברור לכם למה כדאי מאוד לרכוש את האייפון 14. אם עדיין לא עברתם לפלאפון של אפל, אז זה הזמן. מאות מיליוני אנשים סביב העולם לא טועים!

כל מה שצריך לדעת על אייפון 14

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו