מחיצות טרספה לשירותים ציבוריים – מה זה?

בכדי לבנות מחיצות איכותיות לשירותים ציבוריים יש צורך בחומר גלם חזק, עמיד וקל לניקוי. חיפויים עשויים מחיצות טרספה מספקים בדיוק את זה ויוצרים את החוצץ המושלם בין תאי שירותים. במאמר הבא נסביר באופן מפורט מהן מחיצות טרספה לשירותים ציבוריים.

 

מה הן מחיצות טרספה?

אמנם יש להם שם שכמעט בלתי אפשרי להגיד בעברית, אבל מלבד זאת מחיצות טרספה הן מבין חומרי הייצור היעילים ביותר בשוק, עבור כל מה שקשור לתאים, לוקרים, מחיצות וחיפויים.

מחיצות טרספה (נקראות באנגלית High Pressure Laminate או בראשי תיבות HPL) הן למעשה חומר רב שכבתי המורכב משכבות רבות של נייר קראפט המוצמדות זו לזאת בדבק פנולי.

תרכובת זאת יוצרת חומר חזק ועמיד מחד, אך גם ידידותי לסביבה ולמשתמש מצד שני, ועל כן הוא נפוץ בתעשייה ומשמש עבור שלל מטרות ושימושים שונים. אחד השימושים הבולטים של חומר זה הוא עבור יצירת מחיצות לשירותים ציבוריים.

 

גם פרקטי וגם דקורטיבי

לכולנו יש ככל הנראה תמונה של איך חדר שירותים ציבורי אמור להיראות. למי שזה לא מרצד בראשו ברגע זה נכתוב את הכמעט מובן מאליו: שורה של תאי שירותים (ומשתנות בנוסף, אם מדובר בחדר שירותים המיועד לגברים) המופרדים זה מזה במחיצות המקנות את הפרטיות הנדרשת לפעילות בבית השימוש.

מחיצות טרספה הן חומר גלם מעולה עבור יצירת מחיצות לחדרי שירותים, מכיוון שהן מהוות איזון מושלם בין הפרקטי לדקורטיבי. מהצד הפרקטי, מחיצות טרספה הן בעלות יכולת עמידות מופלאה לשורה של מצבים: ונדליזם, שריטות, לחות, רטיבות ותנאי חום וקור קיצוניים.

עמידות זאת הופכת את המחיצות לרלוונטיות במגוון מיקומים, החל ממלתחות וחדרי כושר, וכלה בבריכות שחייה, בתי ספר ועוד. בנוסף לכך, מחיצות אלו הן חזקות אך גם קלות לניקוי לתפעול.

ההתקנה שלהן גם נחשבת לפשוטה יחסית למחיצות עשויות מחומרים אחרים – מה שמקל על הזמנת אנשי מקצוע עבור הרכבת המחיצות. לסט התכונות הזה נוסיף את העובדה ששימוש במחיצות טרספה נחשב לידידותי לסביבה ונקבל את המוצר המושלם מבחינה מעשית.

יחד עם זאת, גם מהכיוון השני של הדקורטיביות מחיצות טרספה הן בחירה מוצלחת למדי. זאת מהסיבה שניתן לצבוע אותן במגוון עצום של אפשרויות, צבעים וטקסטורות שונות.

כך אפשר לקבל חדרי שירותים מעט יותר צבעוניים מהסטנדרט המקובל והמשעמם. באמצעות בחירת מחיצות טרספה ליצירת מחיצות וחיפויים ניתן לשדרג כל מקום ציבורי ולהוסיף לו קצת צבע הכרחי.

 

בוחרים טוב, מרכיבים טוב

כאשר בוחרים מחיצות טרספה חשוב לעבוד עם חברה אמינה שנותנת שירות מלא מעבר להרכבה. שירות זה יכלול גם סיוע בתכנון מוקדם וייעוץ בעת הצורך, לפני, במהלך או אחרי ההתקנה. כך תוכלו להבטיח שהתוצאה המתקבלת אכן תהיה לפי ראות עינכם, ואם לא אז לפחות ברת תיקון.

מחיצות טרספה לשירותים ציבוריים - מה זה?

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו