איזה שולחן פינג פונג מומלץ לרכישה לבית פרטי

רכישה של שולחן פינג פונג לבית עשויה להיראות לא פעם כעניין שלא מצריך מחשבה, אך אין זה נכון. בעת רכישה של שולחן שכזה, יש לבחון כי מדובר בשולחן שעונה על קריטריונים שונים שמתאימים לבית פרטי (ולא למשל למרחב גדול או לעסק). כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם רוכשים את השולחן המתאים ביותר עבורכם, אתם צריכים לקרוא את השורות הבאות.

 

רגע, למה חשוב לבדוק איזה שולחן הכי מתאים לבית פרטי?

אם שיחקתם בעבר בשולחן פינג פונג, סביר להניח שאתם יודעים מהי החשיבות של הנוחות במשחק. אם אתם תבחרו בשולחן גדול ממדים, כזה שמתאים לבית עסק כמו מלון, בר או רחבה של בריכה, אתם עשויים לגלות שהדבר יקשה עליכם לשחק בנוחות. שכן, אתם עלולים למצוא את עצמכם ללא מרחב מספק למשחק. זו רק הסיבה הראשונה, יש עוד כמה סיבות שיצוינו בפניכם בהמשך המדריך שיגרמו לכם להבין שהגעתם למקום הנכון ובזמן הנכון.

 

שולחן פינג פונג מספר 1 שמומלץ לרכוש לבית פרטי – שולחן מתקפל

אם כבר סקרתם את ההיצע שקיים ברשת, בטח ראיתם כמה שולחנות פינג פונג מתקפלים. קיפול השולחן יכול לשמש אתכם ל- 2 מטרות חשובות:

 

חיסכון במקום

אם אתם מתכננים להציב את השולחן בחדר שצפוי לשמש אתכם גם למטרות אירוח, אתם צפויים לגלות שהשולחן הנוכחי יתאים לכם ביותר. שכן, תוכלו לקפל אותו בכל פעם שיגיעו אורחים ולהחזיר אותו למקומו כשתרצו לשחק.

 

משחק עצמאי

שולחן מתקפל מאפשר לכם לשחק באופן עצמאי, ללא שחקן נוסף. כך שאתם לא חייבים לחפש פרטנר למשחק בשבת בבוקר, אלא תוכלו פשוט להתחרות מול השחקן הטוב ביותר – אתם.

 

שולחן פינג פונג מספר 2 שמומלץ לרכוש לבית פרטי – שולחן פינג פונג חוץ

בדרך כלל, בעלי בתים פרטיים בוחרים להציב את שולחן הפינג פונג שלהם מחוץ לבית, למשל, באחד מהמיקומים הבאים:

  • חצר
  • מרפסת
  • גג וכו'

אם אתם מתכננים להציב את השולחן באחד ממקומות אלו, כדאי שתדעו שאתם צריכים לקנות שולחן פינג פונג חוץ. כזה שמתאים ועמיד לתנאי מזג אוויר שונים. שימו לב – גם בעת רכישה של שולחן עמיד שכזה, מומלץ לרכוש גם כיסוי נגד גשם ושמש שישמור על השולחן שלכם לזמן ארוך.

 

סקירה אחרונה רגע לפני סיום

לפני שנסיים את המדריך, חשוב לנו לציין בפניכם כי רכישה של שולחן פינג פונג לבית פרטי דורש מכם גם לבצע מדידות של המרחב הנבחר ובדיקת הריצוף. שכן, חשוב שתשימו לב שיש לכם מספיק מרחב לשולחן עצמו וגם לשחקנים. בנוסף, חשוב שתבדקו שהרצפה ישרה, שכן, רצפת חצר שנוטה לצד מסוים עלולה להפריע למשחק.

 

לסיום

כעת אתם יודעים את הפרטים שיאפשרו לכם לרכוש את השולחן המומלץ ביותר לבית פרטי, כך שנותר לכם רק לבחור.

פינג פונג

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו