האם הגננות בדרום משתמשות במדבקות בגן?

עם התפשטות הטרנד של שימוש במדבקות שם וגם מדבקות תמונה באירועים השונים, לפעמים אנו שואלים את עצמינו "עד לאן זה מגיע?" אז שתדעו, שהיום, עם האינטרנט והגלובליזציה, אפשר להגיע לכם מקום. דרום, צפון ומרכז כאחד – מי ששמע על מדבקות שם ותמונה משתמש בהן. כדי להסביר זאת, נתייחס למאפיינים משותפים של גני ילדים ונסביר ביחד את התופעה.

 

המון ילדים

בגנים רבים בארץ, ובתוך זאת דרום הארץ, מספר הילדים בגן יכול להיות גבוה מאוד. מדבקות שם לילדים בגן וגם לשימוש הגננות מסייעים לכולם להכיר ולדבר אחד עם השני בצורה פשוטה יותר ונעימה יותר. מעבר לכך, ריבוי הפריטים, מחברות ותייקם בגן יכול להוביל לבלבול ומדבקות שם אפשר להזמין במספר גדלים, כך שאפשר לתייג את הפריטים המועדים ביותר לבלבול בקלות יתרה.

 

התפתחות לפי גילאים

בגילאי הגן, מרשות ועד לגן חובה, מוחם של הילדים עובר תהליך טבעי מדהים. יכולות הלמידה שלנו כבני אדם נמצאות בשיאן בגיל הרך. המוח דיין מתפתח, טווה רשת של נוירונים שמאפשרות את תנועת המידע והפרשנות מהחוץ כלפי פנים. מדבקות שם לגן הן חלק עצום מתהליך הלמידה של ילדים בגלל היכולת של מדבקות אלו ללמד את ההקשר בין שם לאדם ולחזק גן את יכולות הזיכרון בנוסף ליכולת לקשר בין הכתוב למוחשי.

 

ההיבט החברתי

גם גננות בדרום צריכות ללמד, מתוקף מעמדן החינוכי, את הגבולות הבסיסיים בגן. הכוונה היא לשייכות של פריטים לכל ילד וכיצד שומרים על סדר. ניתן להשתמש במדבקות שם לסמן מגירות לפי ילד בצירוף התמונה שלו, וכך כל ילד יכול ללמוד איך להחזיר את הרכוש שלו למקומו וללמד כל ילד שלא לוקחים את מה שלא שייך לו. ההיבט החברתי נכנס לתוך יכולות הלמידה של הילדים ומכים אותם בצורה הטובה ביותר לשלב הבא – גני חובה ובית ספר יסודי.

 

תחושת ייחוד

ילדים בדרום הארץ בדיוק כמו בצפון רוצים להרגיש ייחוד מסוים ולקבל תחושה חיובית במהלך היום שלהם בגן. אחת הדרכים להשיג זאת היא באמצעות מדבקות שם ותמונה, כי שם הם רואים את עצמם. זוהי מדבקה ייחודית להם והיא שלהם בלבד והיא מסמנת אותם. בהביט העסקי, הילדים מפתחים זהות ארגונית ומקבלים על עצמם בקלות יתרה את המסגרת בה הם נמצאים.

 

מדן ועד אילת

כפי שניתן להבין מהכתוב, אין הבדל בין הדרום לשאר אזורי הארץ. בסופו לש דבר, אם עסק של מדבקות פרסם את עצמו טוב ונכון, הוא אמור לקבל קליינטים מכל הארץ. בתוכם נכללים גם גני ילדים. גנים רבים פועלים כחלק ממסגרת גדולה יותר כך שהשאיפה היא לתת לילדים את המקסימום. מדבקות שם ותמונה הפכו לחלק בסיסי מהכלים בגן הילדים, כך שבהיבט זה אין הבדל בין גני הילדים.

מדבקות בגינה

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו