כריסטיאנו רונאלדו – מלך פורטוגל

כריסטיאנו רונאלדו, או בשמו המלא כריסטיאנו רונאלדו דוס סאנטוס אוויירו, הוא ללא ספק אחד משחקני הכדורגל המפורסמים ביותר בעולם וידוע בזכות יכולותיו האתלטיות יוצאות הדופן. נגיחות מרשימות לשער, זריזות, מהירות ובעיטות מדויקות – כל אלו סייעו לו להפוך למלך השערים של קבוצת הכדורגל ריאל מדריד, של הליגה הספרדית ואף של ליגת האלופות.

כוכב הכדורגל נולד בפורטוגל בשנת 1985 ועוד בהיותו כנער החל לשחק כדורגל וגילה כשרון נדיר שסלל את דרכו המקצועית וכבר בגיל 17 הוא החל לשחק במשחקים של הקבוצה הבוגרת בספורטינג ליסבון. לא חלפה שנה ובמהלך אחד ממשחקים אלו הבחין בו מי שהיה המאמן דאז של קבוצת הכדורגל מנצ'סטר יונייטד ובגיל 18 הוא הוחתם על חוזה ראשון מול הקבוצה בסכום של 15 מיליון אירו!

 

הערצה חסרת גבולות בפורטוגל

זוהי רק ההתחלה, אבל "להפוך סיפור ארוך לקצר" (בתרגום חופשי): 6 שנים לאחר מכן, 3 אליפויות באנגליה ואליפות אחת בליגת האלופות, חתם רונאלדו שכבר היה שם דבר בתחומו, על חוזה מול ריאל מדריד בסכום גבוה פי 6 ו-9 לאחר מכן, במהלכן הבקיע לא פחות מאשר 450 שערים, עבר ליובנטוס וסלל את דרכה לאליפות איטליה.

בנוסף לכשרונו מול הכדור עליו אין עוררין, כריסטיאנו רונאלדו ידוע גם ביכולות בינאישיות גבוהות, מה שהופך אותו לדמות נערצת גם בלי כל קשר לזיקתו לכדור, במיוחד במקום הולדתו – האי היפהפה מדיירה. ואכן, הפורטוגלים אוהבים את מלך השערים שלהם, אשר זכה עבורם בארבעה מונידאלים וטורנירים נוספים רבים, עד כדי כך שהוחלט לתת לו על תרומה זו לא פחות מאשר תואר אצולה.

אך לא רק תואר אצולה, היכן שלא תפנו ואיפה שלא תסתובבו באי מדיירה, תוכלו לראות תזכורות שונות לכדורגלן הנערץ, בן המקום – תמונות, מחזיקי מפתחות ושאר מזכרות עבור התיירים הן רק חלק קטן מביטויי ההערצה כלפיו, כאשר הגדול ביותר הוא נמל התעופה הבינלאומי באי, אשר שמו שונה וכעת הוא נושא את שמו של רונאלדו, והוא רק בן 35.

ומה טוב יותר באהבה מאשר הדדיות? וובכן, מסתבר שלא רק הפורטוגלים אוהבים את רונאלדו – רונאלדו מחזיר אהבה לפורטוגל ואין דרך מוצלחת יותר לעשות זאת מאשר לדאוג להזרמת כספים למדינה, הלא הם כספיהם של התיירים המבקרים בפורטוגל ולנים באחד מבתי המלון בהם הוא מושקע.

איך אומרים? גם יפה וגם אופה, או במקרה של כריסטיאנו רונאלדו – גם שחקן וגם משקיען.
בשנת 2017 השקיע רונאלדו במיזם משותף עם רשת המלונות הפורטוגלית פסטנה וביחד פתחו את רשת המלונות הבינלאומית CR7 (7 כמספר החולצה שלו ו-CR עבור ראשי התיבות של שמו).

השקת המותג החדש נערכה בעיר הבירה של פורטוגל, הלא היא ליסבון, ובכך נוסף המלון לרשימת היוקרתית של המלונות בליסבון. במלונות הנושאים את שמו של שחקן הכדורגל תוכלו לספוג חוויה יוצאת דופן אשר תמלא את ליבם של חובבי הכדורגל בשמחה וששון – שטיחים עם טביעות נעליו של רונאלו, שולחנות כדורגל, גביעים ואף קול תרועת קהל הנשמע במסדרונות.

לסיכומו של דבר, אם אתם חובבי כדורגל או סתם מעריצים את מלך השערים בזכות אישיותו הכובשת ומתכננים לנפוש בפורטוגל, כדאי לכם להתפנק ולו ללילה אחד באחד ממלונותיו של בן האצולה. הסירו דאגה מלבכם – מדובר בחוויה במחיר שווה לכל כיס שמסתכמת בפחות מ-100 אירו ללילה אחד.

 

רונאלדו

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו