למה כדאי לך להשקיע ברשתות תקשורת?

רשתות תקשורת- למה זה חשוב? אולי בתעדוף שלכם כבעלי עסק, תתנו משקל כבד יותר לשירות, למוצר ולעבודה עם הספקים , ואילו רשתות התקשורת נדחקות לצד.
אבל אל תתבלבלו, רשתות תקשורת אינטרנטיות הן מאסט לכל עסק, שרוצה לייעל את ההתנהלות הכלכלית שלו ואת קשרי הלקוחות שלו.

אנחנו כאן כדי לפרט את היתרונות של שימוש במרכזיית IP אחת בענן, שתספק שירותים טלפוניים לכל השלוחות והסניפים בכל מקום בארץ ובעולם. קבלו עשר סיבות למה כדאי לכם להשקיע בשלל רשתות תקשורת אינטרנטיות:

 

כל השיחות בתוך העסק ובין כל שלוחותיו נכנסות תחת ההגדרה של "שיחות פנימיות" ,כלומר ללא עלות, או בעלות אפסית.

ניתן לשלוט על ההוצאות של העסק על תקשורת מקומית ובין לאומית.

ניתן להגן בצורה טובה יותר על שיחות טלפון דיסקרטיות וחשובות ולמנוע גניבת מידע. מחקתי

ניתן לשלוט טוב יותר על איכות השיחות.

שירותים כללים נוספים, לדוגמא: הקלטת שירות Call Center, ניידות בשימוש של טלפונים חכמים, הגנות סייבר ועוד, הם חלק בלתי נפרד מהשירות (ובעלויות מזעריות) ולא דורשים הוצאה נוספת ועבודה עם ספקים חיצוניים.

 

ניתן לשלב טוב יותר שירותי "שיחות ועידה", כולל שימוש בווידיאו ל"שיחות ועידה".

ניתן לנתב בצורה יעילה יותר שיחות של לקוחות ושותפים לשלוחה הרצויה.
בעבר, בשירותי הטלפוניה הקלאסיים, חיבור שלוחות וסניפים היה פרוצדורה יקרה, שחייבה התקנת מיני- מרכזיות בכל שלוחה ,מרכזיות קטנות המחוברות למרכזיה הראשית, בקווי תקשורת יקרים. חיבור מכשירי סלולר למרכזיה חייב התקנת "מתאם סלולרי" על כל מרכזיה בעלות חודשית קבועה. המעבר למרכזיות IP פתר, בין השאר, את הבעיות הללו, מה שמאפשר חיבור של כל שלוחה, כל סניף, כל מכשיר (כולל סלולר), בכל מקום בעולם, בחיבורים ברשתות IP ציבוריות או פרטיות, בצורה פשוטה ומהירה.

 

ניתן לשלב טוב יותר מערכות ל"עבודה קבוצתית" הנפוצות בעולם העסקי (דוגמת Slack, Jive, Workplace, WhatsApp for Business, סקייפ לעסקים ועוד.)

כל "כאב הראש" הבירוקרטי של: שדרוגים, תחזוקה, רישיונות, ביטוחים, גיבויים, המשכיות עסקית, הגנת הפרטיות, התאמה לרגולציות חדשות ,הקלטות, הגנת סייבר, וגם שירותים נוספים דוגמת נתב שיחות עסקי,
מנוהל על ידי ספק שירותי הענן, שיודע לספק פתרונות מקצועיים וטובים לנושאים הללו, מה שעסק קטן עד בינוני אינו יודע ומסוגל בעצמו.

 

ולסיום- אחרון חביב :

ארגון, שמכוון להכין עצמו לעתיד, ולהיות זמין ועדכני, חייב לתמוך כיום בלפחות 6 מערכות לניהול הקשר עם הלקוחות שלו במקביל, תוך שמירה על הרצף השירותי ולכך יש להוסיף גישה לכ-2-3 מערכות של רשתות חברתיות.
רק מרכזיי עם תשתיות תקשורת בענן מאפשרת לעסק לעבוד עם מערכת אחת כוללנית, לניהול כל ערוצי התקשורת הדיגיטליים ובאותה עת מקלה על הלקוחות ליצור קשר עם שירות הלקוחות בכל זמן ומכל מקום.

 

אפליקציות

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו