מהו תהליך של פתיחת חשבון מוכר באיביי

עסקים רבים ואנשים המעוניינים בהכנסה נוספת, פותחים חשבון באיביי על מנת למכור מוצרים לקהל הרחב.

המאמר יפרט את התהליך של פתיחת חשבון באיביי.

 

כיצד פותחים חשבון באיביי?

פתיחת חשבון מוכר באיביי נעשה בכמה צעדים פשוטים. ראשית עליכם יהיה להירשם לאיביי כרוכשים באתר של החברה. הקישו על רישום ומלאו את הפרטים הדרושים, הוסיפו את פרטי כרטיס האשראי הבינלאומי שלכם ופתחו חשבון בפייפאל באמצעותו תבצעו את העברת הכספים וכך למעשה תהפכו את החשבון למוכר. כל ההתנהלות שלכם תהיה באמצעות My ebay. לאחר מכן תוכלו להעלות מוצרים לאתר ולעסוק בדרופשיפינג. כלומר, תוכלו למכור מוצר של אחד הספקים ולקבל עבורו עמלה. איביי תגבה מכם חיוב חודשי הכולל את עמלות המכירה לאחר שתמכרו יותר מ-50 מוצרים, אך גם תרוויחו יותר. את העמלות שלכם תקבלו באמצעות חשבון הפייפאל שהגדרתם וכדי לחסוך בעמלות המרת מט"ח מומלץ לנהל את החשבון במטבע דולרי. כאשר מתנהלים ללא חנות העמלה של איביי היא 10% ועבור חשבון עסקי עם חנות היא תגבה בין 4-9% עמלה מכל מכירה.

 

כיצד פותחים חשבון עסקי באיביי?

תוכלו להירשם לאיביי גם כעסק. בנוסף לרישום הרגיל יהיה עליכם להוסיף את שם העסק לחשבון שפתחתם, לסמן את התיבה: account business ולמלא את הפרטים הנדרשים. לבסוף לחצו על רישום והגדירו את סוג העסק. אשרו את החשבון דרך פייפאל ועקבו אחר ההוראות. כדי לעבוד בצורה מסודרת שלב אחר שלב ולא לשגות רצוי לקבל הדרכה מגורם מקצועי. ניתן לעשות קורס איביי חינם בצורה מקוונת וליהנות מכל היתרונות והידע שהקורס מעניק.

 

מה תלמדו בקורס איביי חינמי?

קורס איביי מקוון ניתן באמצעות סרטוני הדרכה חינמיים ומאפשר לכם להפוך לסוחרים מיומנים בתחום הדרופשיפינג. זהו תחום העוסק בסחר אלקטרוני. כלומר, בתור מוכרים, לאחר שתפתחו חשבון באיביי ובפייפאל, תוכלו לפרסם מוצר של ספק ולהעניק שירות לקונים. מרגע שלקוחות רוכשים את המוצר הם מעבירים לחשבון שפתחתם באיביי את התשלום הדרוש ואתם מעבירים אותו לספק ודואגים שהסחורה תגיע באמצעות הספק ישירות לבית הלקוח. מכל מכירה תוכלו להרוויח עמלה נאה לאחר קיזוז מס ועמלות קטנות לאיביי ולפייפאל. התפקיד העיקרי שלכם הוא להיות לשרת את הלקוחות שנתקלים בבעיות אספקה או משלוח ולהיות אליהם זמינים בחשבון שפתחתם. ככל שתעלו יותר מוצרים ותמכרו, כך גם תרוויחו יותר כסף. הקורס מלמד את כל רזי הדרופשיפינג ומעניק לכם בחינם ידע וליווי אישי בתחום.

 

מהם הנושאים העיקריים שצריכים לדעת?

כדי להצליח באיביי חשוב לדעת לאתר במנועי החיפוש לאילו מוצרים יש ביקוש, לאתר מילות מפתח, לאתר ספקים אמינים ולמעשה לבצע חקר שוק מקיף. הקורס ילמד אתכם כיצד לעשות זאת על מנת שתצליחו ב-100% למכור ולהרוויח. כסוחרים מתחילים מומלץ למכור בהתחלה 5 מוצרים לחודש ואחר כך להתרחב.

 

איש עושה קניות

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו