העולם החדש: איך לייקים קנויים באינסטגרם משנים את כללי המשחק?

כללי

העולם כולו השתנה מרגע שהרשתות החברתיות נכנסו לחיינו. הגלובליות התעצמה, היכולת שלנו לשמור ולפתח קשרים השתפרה וגם המציצנות שלנו לחיי חברים ומפורסמים הפכה למשמעותית. אינסטגרם, האפליקציה האמריקאית, שהחלה בתור רשת חברתית שמטרתה לשתף תמונות, סרטונים ורגעים קטנים מהחיים, הפכה בשנים האחרונות לכלי עסקי-שיווקי לכל דבר ועניין. לא רק שהיא אחת מהרשתות החברתיות הפופולאריות ביותר, היא גם מהווה פלטפורמה איכותית לעסקים קטנים וגדולים שרוצים להרחיב את הקהל והמכירות שלהם.

 

לייקים

מרגע שהאינסטגרם הפך למדד פופולאריות, התחרות בין אושיות ועסקים הפכה לגדולה יותר ויותר. ככל שיש לך יותר לייקים, כך תתפס כמוצלח יותר. בימינו, אין ספק שמספר לייקים על הפוסטים השונים שעולים הוא מרכיב חשוב בלפתות משתמשים חדשים, שנתקלים בפרופיל שלכם, להישאר ולהפוך לעוקבים בעצמם. כלומר, היתרון המרכזי והחשוב בכמות לייקים גדולה הוא הרושם הראשוני שייווצר.

בנוסף, אפשר למצוא קשר בין כמות לייקים, תגובות ועוקבים לאיכות העמוד ורווחיותו. כמות לייקים גדולה עשויה ליצור עבורכם טראפיק גדול יותר ועקב כך העמוד שלכם יגיע לכמה שיותר לקוחות. לכן, רבים פונים לאפשרות קניית לייקים לאינסטגרם תמורת תשלום כספי.

 

כללי המשחק משתנים

השינוי הזה והאפשרות לקנות לייקים לאינסטגרם שינתה את חוקי המשחק ולקחה את התחרות בין העסקים השונים והאושיות השונות צעד אחד קדימה. למעשה, נוצר מצב שבו מי שרוצה להישאר במשחק, חייב לקנות לייקים ולשמור על תדמית של חשבון אינסטגרם פעיל ופופולארי. בכך, התוכן – שבעבר היה עיקר התחרות בין העמודים השונים, הפך לפחות דומיננטי, משום שלצד תוכן מעניין ואטרקטיבי, נוספו גורמים משתנים אחרים. אם אתה רוצה להישאר במשחק – אתה חייב לשמור על חשבון אינסטגרם מרשים עם המון לייקים.

 

חשוב לדעת

נכון, קניית לייקים הפכה לחלק לגיטימי וחשוב במשחק, אולם חשוב לציין שלייקים שנרכשו לאו דווקא ישפיעו כמו לייקים אמיתיים שקיבלתם מעוקבים אמיתיים – שבחרו להיכנס לעמוד שלכם ולסמן שאהבו את התוכן שלכם. לעיתים רבות, הלייקים הקנויים גורמים לטראפיק נמוך יותר מאשר לייקים אמיתיים, מכיוון שהאינסטגרם פיתח אלגוריתם שיודע לזהות מתי הלייקים שלכם הם פייק ומתי הם כאלה שמגיעים ממשתמשים אמיתיים. אם בעבר, כמות לייקים ותגובות היו המשפיעים הבלעדיים על כמות החשיפה והטראפיק שתקבלו, היום יש גורמים נוספים שמשפיעים, בעיקר בגלל תופעת קניית הלייקים – קחו זאת בחשבון.

 

מאיפה לקנות?

כך או אחרת, לקניית לייקים עדיין יש אפקט מסוים, כל עוד קונים אותם ממקום מהימן ובטיחותי. יש מקומות ברשת שמאפשרים קניית לייקים לאינסטגרם בצורה מהירה, בטוחה ואמינה בעוד שיש מקומות שיספקו לכם שירות לא יעיל ואף מזיק. הקפידו על בחירה באתרים הנכונים שישמרו על הפרטיות שלכם וגם יעניקו לכם שירות איכותי שיספק לכם לייקים ממשתמשים אמיתיים ולא פיקטיביים.

 

ידיים

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו