3 תהליכים שצריך לעשות על מנת לבצע קידום אתר

קידום אתר הוא תהליך סמכתי, מובנה ואנליטי מאד שאם עושים אותו בהתמדה, בצורה נכונה הופך להיות למניב ורווחי להפליא.

על מנת לאפשר תוצאות אפקטיביות של קידום אתר מוטב להתחיל לעשות אופטימיזציה של האתר כבר בשלבים המוקדמים ביותר לחייו, ועוד משלב התכנון שלו.

בהעדר אפשרות כזאת, מטבע הדברים, ככל שקידום האתר יבוצע בשלב מוקדם יותר, כך תהיה פחות עבודת תיקונים לעשות עליו.

חשוב לקחת בחשבון שתהליך של קידום אתר הוא תהליך הדרגתי שדורש ביסוס ועל מנת לראות תוצאות יש לתת קודם כל זמן והשקעה. לרוב יהיה מדובר על פרק זמן שבין ארבעה חודשים לחצי שנה ולעיתים תידרש אף שנה שלמה על מנת לקבל שיפור משמעתי, וזה בהתאם לפרמטרים שונים שקשורים באתר עצמו, בתחרות שקיימת בתחום המדובר ובמיקום ההתחלתי של האתר לפני שהתחיל לעבור אופטימיזציה.

 

עקרונות היסוד של קידום אתרים אפקטיבי

קידום אתר מוצלח מבוסס על כמה עקרונות מפתח אלו כוללים ידע מקצועי והיכולת להתעדכן במהירות ויעילות בעדכונים שמגיעים בתדירות גבוהה לפעמים. הם כוללים התמדה בניהול אופטימיזציית האתר ולמעשה נשענים עליה באופן מוחלט והם כוללים תוכן מצוין שגם כתוב טוב וגם מנוהל טוב מבחינת קישורים, נוכחות, נראות וכיוצא בזה.

ההמלצה החמה ביותר היא להעניק את המשימה של קידום אתר למיקור חוץ, לידי חברה או איש מקצוע מיומן שיעשה את כל העבודה בשבילכם. מי שמומחה בתחום פנוי לעשות את העבודה ולעשות אותה נכון. הוא לא צריך להיאבק עם עצמו בסוגיות של התמדה משום שזאת בדיוק המיומנות שלו ואתם והנכס הדיגיטלי שלכם הם המרוויחים הגדולים.

 

יחד עם זאת, חשוב מאד שתבינו מה קורה ותדעו לחזור אל הסנטר, אל שלושת התהליכים המרכזיים של קידום אתר אלו הם

תוכן

תוכן הוא המלך, הוא הלב של הפעילות, הוא מרכז העניינים, הוא המצע על בסיסו האתר מבחן ומדורג והוא הממשק הבלעדי לתקשורת עם הגולש והלקוח שלכם. ככל שהתוכן אפקטיבי יותר, כך זה מתורגם לכסף, פשוט. בין אם בהמרה ישירה ללקוחות ישירים של האתר ובין אם באופן עקיף על בסיס פעילות שותפים.

 

קישורים

תוכן שעומד בפני עצמו יכול להביא אתכם רחוק, ואפילו לטופ של הנישה שלכם, אבל קישורים יטיסו את העסק מבחינת פוטנציאלים גם בעולמות נוספים ובמקרה הזה השמים הם הגבול. הוצאת קישורים פנימיים ובעיקר חיצוניים, מתוך האתר, וחשוב מזה, אל האתר שלכם מאתרים אחרים יזרז את קידום האתר באופן משמעותי ומניב מאד.

 

ממשק משתמש

ממשק המשתמש מעניק את חווית הגלישה והוא מהווה את האריזה שתומכת בנוכחות הגולש באתר. זה נכון שהתוכן הוא זה שמספק על הערך המוסף, אבל אתר נעים וידידותי למשתמש, פונקציונלי שמספק את הדברים בקלות ונינוחות הוא אתר שבסבירות גבוהה מאד ישאיר את הגולשים.

לסיכום, יש הרבה מאד דברים שניתן לעשות לטובת קידום אתר וככל שתתמקדו במה שחשוב תוכלו ליהנות מתשואה נהדרת לאורך זמן.

 

קידום נכון

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו