כמה עולה ליצור דף נחיתה מחיר

בעולם הדיגיטלי של הפרסום באינטרנט, תמחור דפי נחיתה יכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים.

במאמר הבא נסקור את הסיבות שבגינן כדאי שלעסק שלכם יהיה דף נחיתה, כמה דף הנחיתה אמור לעלות לכם ועוד.

דף נחיתה הוא מושג הקשור בעולם השיווק באינטרנט. מטרתו הינה למשוך לידים רלוונטיים לעסק שלכם ולבסוף להגדיל את הכנסותיכם.

דף הנחיתה צריך ליצור את אפקט ה –" וואו " ולמשוך לקוחות לרכוש את המוצר או השירות שאתם מציעים, ולכן יש שיאמרו שהוא אף הכרחי עבור הצלחת העסק שלכם באופן כללי.

אז מה זה בעצם דף נחיתה, כמה הוא עולה ומה היתרונות שלו? כל התשובות כאן.

 

מהו דף נחיתה?

דף נחיתה הוא בעצם דף באינטרנט עם עמוד אחד בלבד, אשר מכיל מידע על נושא מסוים. לדוגמא – הרשמה לקורס ספציפי. בדף הנחיתה ניתן להשאיר פרטים על מנת לקבל הצעת מחיר, או לחילופין להוריד מדריך.

דף הנחיתה בנוי מעמוד אחד בלבד מסיבה מסוימת, וכל המידע הרלוונטי עבור הלקוח מרוכז בו – מידע אודות המוצר או הקורס לצורך העניין, וניתן " לנחות " לאופציה אחת בלבד – השארת פרטים.

לרוב דף הנחיתה לא יכיל קישור לאתר העסק שלנו או לעמודים נוספים ובכלל – לא יציג שום לינק חיצוני, שכן מטרת דף הנחיתה הינה להוביל את הגולש להשארת פרטים בלבד.

 

אילו יתרונות יש לדף הנחיתה?

היתרון המשמעותי ביותר, הינו שבניית דף הנחיתה כחלק ממערכת האתר שלכם הופך את דף הנחיתה להיות בבעלותכם הבלעדית, ולא תצטרכו לשלם כל חודש עבור מערכת הדיוור.

בנוסף, אפשרויות עיצוב דף הנחיתה הינן בלתי נגמרות. תוכלו לעצב אותו כך שיתאים בצורה המושלמת לאתר שלכם. בנוסף, הדף יסרק באמצעות מנועי החיפוש ולמעשה יישאר שלכם לתמיד, כמובן כל עוד תשלמו על אחסון האתר.

מה שמאפיין יותר מכל את דף הנחיתה הוא הפשטות והקלות – תוכלו לפתוח חשבון במערכת הדיוור, אפילו בצורה חינמית ובתוך שעה בלבד תוכלו כבר להקים דף נחיתה ולהתחיל לפרסם את עצמכם לקהל הלקוחות שלכם.

יתרון נוסף הוא שבניית דף הנחיתה לא מצריכה ידע טכני גדול במיוחד, החיבור למערכת הדיוור כבר מובנה כך שכל הפרטים של הלקוחות שנרשמו יישמרו אוטומטית במערכת שלכם, כך שהכול פשוט לחלוטין.

 

כמה עולה ליצור דף נחיתה?

דף נחיתה מחיר משתנה, ויצירת דף נחיתה כחלק ממערכת האתר היא מלאכה מורכבת יותר, שכן הוא לרוב יהיה מלווה בעיצוב מושקע במיוחד ויצריך ידע טכני רחב יותר.

לרוב המחירים בשוק מתחילים ב – 1,800 ₪ ויכולים להגיע גם ל – 3,000 ₪ ויותר, הכול כמובן תלוי בשאלות נוספות כמו האם כבר יש ברשותכם אתר, האם תצטרכו בנוסף שירותי כתיבת תוכן ועוד.

 

איש דיגיטל

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו