תפקיד המוניות בהסעות לשדה התעופה

כולנו מכירים את המוניות שמציעות את שירותיהן לכלל הנוסעים שחוזרים מחו"ל, אבל לא כולם יודעים מה התפקידים שעומדים מאחורי מוניות אלה. המדריך הנוכחי יצא לבדוק את הנושא, כדי להעלות את המודעות בתחום ולאפשר לכל הנוסעים להכיר באינפורמציה העדכנית בתחום. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתוכלו להסתייע במוניות אלה במגוון תחומים בטיסה הבאה שלכם.

 

לאסוף נוסעים מהבית אל שדה התעופה

התפקיד העיקרי שמתבצע על ידי נהגי המוניות של שדה התעופה נוגע לאיסוף הנוסעים מביתם אל השדה. ראוי לציין כי תחת תפקיד זה יש סוגים שונים של הסעות, למשל:

  • הסעות ליחידים וזוגות
  • הסעות למשפחות עם ילדים בכל קשת הגילאים
  • הסעות VIP ועוד

עכשיו אתם יודעים שעליכם לבדוק תחילה את סוג השירות המבוקש, רגע לפני הזמנת המונית לשדה התעופה ורק לאחר מכן ליצור קשר עם התחנה.

לאסוף נוסעים מהבית אל שדה התעופה

להחזיר נוסעים משדה התעופה לביתם

סביר להניח ששמעתם על האפשרות המתקדמת של הזמנת מונית לשדה התעופה מהבית כ – 24 שעות לפני היציאה לשדה. אבל השאלה שצריכה להישאל היא: האם ידעתם שאפשר גם לבצע הזמנה הפוכה? כלומר, ליידע את הנהג שאתם מעוניינים שהוא ימתין לכם בשדה התעופה. מדובר בהזמנה קלה ליישום שתקל עליכם ותקנה שקט נפשי. שכן, כך תדעו שתוכלו לעלות מיד לאחר הנחיתה על מונית של נהג אמין ומוכר שיסיע אתכם בשלום לביתכם.

 

להעביר פריטים יקרי ערך שצפויים לעלות לטיסה

תפקיד נוסף שבא לידי ביטוי אצל נהגי המוניות שנוסעים על הקו של שדה התעופה נוגע להעברת מסמכים ופריטים יקרי ערך (אופניים, מנשאים ועוד). שכן, יש מי שטסים לרילוקיישן או לנסיעה ארוכה ויש ברשותם ציוד רב. במצבים שכאלה צריך להזמין מראש מונית גדולה לנתב"ג שתכיל את כל הפריטים בקלות. מי שמתכננים לבצע העברה מסוג זה, יכולים לבדוק אם ישנה מונית גדולה מספיק שתוכל להכיל את כל הציוד מבלי לפגוע בו חלילה.

מונית גדולה לנתבג

להעביר מסמכים שנותרו בבית

סביר להניח ששמעתם לא פעם על אנשים שהגיעו לשדה התעופה וגילו שהם שכחו את הדרכון או מסמכים חשובים אחרים בבית. במקרים מסוימים הנוסעים מצטרפים אל הנהג, ובמקרים שבהם ניתן למסור לו את המסמך הדרוש ללא כניסה לבית, הוא יכול לנסוע באופן עצמאי ולבצע משלוח מהיר ויעיל. מצב נפוץ זה הוסיף לנהגי המוניות את התפקיד שצוין בכותרת שלעיל. שכן, הם מצאו את עצמם הופכים לשליחים שנוסעים לאסוף את המסמכים שנשכחו מאחור.

 

מילים אחרונות לסיום

אלה היו התפקידים החשובים של נהגי המוניות בהסעות לשדה התעופה וממנו. עכשיו אתם מכירים בכל הפרטים, כך שתוכלו להיות בטוחים שתמיד תגיעו לנתב"ג ותצאו ממנו בנוחות מקסימלית. נאחל לכם כעת, רגע לפני סיום, שתסגרו חופשה בחו"ל בקרוב, כדי שתוכלו להזמין את השירות המדובר.

מוניות בהסעה לשדה התעופה

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו