תוכנית בטיחות אש לעסק – מדוע זה חשוב

אם אתם עומדים להקים עסק חדש, אתם בוודאי רוצים לעשות הכול בצורה חוקית.

לכן חשוב להבין שתצטרכו גם לקבל אישור כיבוי אש, ואישור כזה תקבלו רק אם תהיה לכם תכנית בטיחות אש לעסק שתהיה כמה שיותר מדויקת, מקצועית ומפורטת.

 

איך יוצרים תכנית כזאת?

כאשר מדברים על הכנת תוכנית בטיחות אש חשוב להבין שמעבר לנושא החוקי, יש כאן גם עניין של בטיחות באמת. כלומר, זה לא מדויק לומר שאתם צריכים להכין תכנית כזאת רק כדי לקבל את אישור מכבי האש, שכן בפועל, אתם צריכים תכנית כזאת בעיקר כדי שתדעו מה לעשות ברגע האמת. ישראל היא מדינה שהיו בה אינספור שריפות מסוגים שונים, החל משריפות ענקיות ביערות הכרמל ועד שריפות בבניינים סגורים. לכן ברור מדוע ההנחיות והכנת התכניות לבטיחות באש מקצועיות ובהחלט יכולות לסייע בהצלחת חיים ברגע האמת. כמו כן, התכניות האלה יכולות גם למזער את הנזק לרכוש שיש לכם בעסק ולכן ברור מדוע יש לכך חשיבות אדירה.

 

מה כוללת תכנית כזאת?

תכנית של בטיחות אש לעסק צריכה לכלול לא מעט פרטים. למשל: איך נראה המבנה שבו נמצא העסק? כמה עובדים יש במקום ועל כמה קומות מדובר? זו הסיבה שבגללה כל תכנית לבטיחות אש נראית אחרת, שכן יש צורך להתאים את התכנית לדרישות הספציפיות של כל לקוח. במסגרת תכנית כזאת יש צורך להתאים את אמצעי כיבוי האש הטוב והחסכוני ביותר למבנה של העסק. בנוסף, המומחים לא משאירים את התכנית רק ברמה התיאורטית, כי הם מגיעים בפועל להתקין לא מעט אמצעים שונים לכיבוי אש, כמו למשל:

  1. מתזים
  2. גלאים
  3. יציאות חירום
  4. טלפון חירום
  5. פתחי מילוט
  6. פנל כבאים
  7. שילוט הכוונה ועוד

 

אין ויכוח על כך שצריך לשלם על הכנת תכנית בטיחות אש, כי אנשי המקצוע מגיעים, בודקים את המקום ומשקיעים מזמנם כדי ליצור עבורכם את התכנית הכי טובה שיש. יחד עם זאת, לא תמיד העלות חייבת להיות מאוד גבוהה ולכן גם במובן הזה אין כל טעם לדחות את ההתעסקות בנושא החשוב הזה.

 

כך תבחרו חברה מובילה להכנת תכנית בטיחות אש

אתם מתלבטים באיזו חברה לבחור? תוהים בידי מי תוכלו להפקיד את המשימה הזאת? אם כך, כדאי שתדעו שאפשר להבין את הדילמה שמולה אתם ניצבים. קיימות היום מספר חברות שעובדות בתחום הזה ולכן הדבר הכי חשוב שתוכלו לעשות הוא לברר עד כמה החברה שאליה אתם עומדים לפנות באמת מקצועית. האם זו חברה שעוסקת בתחום הזה מזה שנים רבות? והאם החברה כבר הכינו תכניות לכיבוי אש עבור לא מעט עסקים בגדלים שונים? בדקו כל מה שאתם יכולים אודות המומחים שיכינו עבורכם את התכנית הנדרשת לבית העסק שלכם ותראו שברגע האמת תהיו מוגנים יותר.

 

כיבוי אש

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו