שלושה פתרונות תעשייה שלא הכרתם

יש לכם מוצר חדשני ומעולה ואתם זקוקים לפס ייצור ייחודי המותאם לו, אך כאשר אתם פונים לפסי הייצור הקיימים אתם נתקלים בסירוב, המוצר או האריזה שלו אינם בגודל הנכון, בצורה הנכונה או שהבקשות שלכם להדפיס ולהדביק מידע לצרכן אינן מתקבלות. אל תתייאשו, בדיוק בשביל זה אנחנו פה. חברת ארפיל טכנולוגיות הוקמה על מנת למצוא פתרונות תעשייה שלא הכרתם ולא קיימים בשום מקום.

 

המוצר שלכם

מכירת מוצר בעולם המודרני הופכת קשה ומאתגרת יותר ויותר. התחרות העזה מאלצת אותנו לחשוב על פתרונות יצירתיים למוצר שלנו, אריזה נוחה יותר, חוויית משתמש טובה יותר, שימוש בצורה וצבע וגודל כדי להתאים את עצמנו טוב יותר לקהל היעד שלנו וכדומה. בנוסף לכך, יש בינינו כאלו אשר מצאו פתרון יצירתי לאריזת מוצר צריכה בסיסי טובה יותר היכולה לשדרג אותה לנוחות רבה יותר. בדיוק בשבילכם אנחנו פה, ארפיל טכנולוגיות הוקמה על מנת לאפשר לכם, היזמים המוכשרים, לתת דרור ליצירתיות שלכם ולמצוא פתרונות טובים ויעילים יותר. אם אתם יכולים לחלום את זה, אנחנו יכולים לבנות את זה.

 

פתרונות תעשייתיים

חברת ארפיל טכנולוגיות מתמחה בתכנון, ייצור והקמה של מכונות פסי ייצור אוטומטיות וחצי אוטומטיות לאריזה, הדפסה, הדבקה  ובקרת אריזה, מיכון לתעשייה, מכונות הרכבה רוטטיביות, מכונות הדבקה ושרוול, רובוטיקה, מערכות בקרה מבוססות טכנולוגית VISION, מערכות הנעה ושינוע ומסועים לתעשייה. אם יש לכם רעיון או צורך ייחודי, ספרו לנו עליו. בעזרת צוות המהנדסים המוכשר שלנו אנו נתכנן עבורכם בדיוק את מה שאתם צריכים על מנת לייצר ולארוז את המוצר שלכם בקלות, במהירות ובאיכות בלי פשרות.

 

מה אנחנו יכולים לעשות עבורכם?

על מנת שתוכלו להתרשם מיכולותינו ולשאוב רעיונות למוצר הפרטי שלכם, להלן שלוש דוגמאות לפתרונות תעשייתיים שמצאנו עבור לקוחותינו:

  1. מכונת הדבקה על פינת קרטון – מכונה אוטומטית המדביקה מדבקות על קרטון אריזה בפינתו באופן מדוייק ומושלם.
  2. מכונה המצמידה מקלות על בקבוקוני ריח – מכונה אשר חוסכת זמן ייצור וכסף רב באמצעות הצמדה אוטומטית של מקלות הריח על הבקבוקונים.
  3. מכונה המדביקה תגיות על מזרקים – חיסכון אדיר בזמן ומאמץ, המכונה ניתנת לתכנות באמצעות צג מחשב ומדביקה באופן חצי אוטומטי את התגיות על המזרקים.

 

לסיכום

אם גם למוצר שלכם יש צורכי אריזה וייצור ייחודיים ואתם מתקשים למצוא לו פס ייצור מתאים, ספרו לנו. בארפיל טכנולוגיות אנו נתכנן ונתאים במיוחד בשבילכם את מכונת הייצור המושלמת לאריזה, הדבקה, הדפסה, שינוע והרכבה ועוד. בעולם התחרותי של היום המוצר שלכם צריך לבלוט מעל המתחרים, להעניק חווית משתמש טובה יותר ללקוחות שלכם ולהקל על צריכתו. אם גם לכם יש מוצר מיוחד או רעיון מבריק לשדרוג הייצור והאריזה, נשמח לשמוע ולתכנן ביחד איתכם ורק עבורם את מכונת פס הייצור המושלמת.

תכנון מוצר

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו