מצלמות אבטחה לעסק – האם זה יכול לעזור במקרי קיצון?

מצלמות אבטחה לעסק במרבית המקרים עשויות לעזור במקרי קיצון. עם זאת, ישנם דברים קריטיים שיש לדעת טרם התקנת מצלמות אבטחה לעסק: על המצלמות לראות בבירור את זהות התוקף גם בתאורת לילה, שהכבלים לא יהיו נגישים וחשופים לעיני הפורצים, שהמצלמות תהיינה ממוקמות במקומות הנכונים וכו'.

מצלמות גלויות עשויות להיות אפקטיביות יותר נגד פורצים, אך כדאי גם לשקול את השימוש במצלמות נסתרות. כל מה שצריך לדעת על מצלמות אבטחה לעסק במאמר שלפניכם.

 

על מה חשוב להקפיד כשמתקינים מצלמות אבטחה לעסק?

  • מיקום הצבת המצלמות: בעת התקנת מצלמות אבטחה, יש לשים לב שטווח הראייה שלהן רחב יחסית. כך שיהיה ניתן לעקוב אחרי מי שנכנס ויוצא מבית העסק. כמו כן, גם בתוך העסק עצמו.
  • תכנון דרישות האבטחה מראש: רצוי לתכנן את כל העניין מראש. איפה למקם את מצלמות האבטחה, כמות האחסון, כמה מצלמות רוצים להציב, איכות המצלמות וכל היוצא בזה.
  • כבלים שאינם חשופים לעיני פורצים: על הכבלים להיות במקומות שאינם נגישים לפורצים, כך שלא ינסו לחבל במצלמות האבטחה.
  • מכשירי הקלטה תואמים: יש לוודא כי מכשירי ההקלטה תואמים לשימוש הרלוונטי. למה הכוונה? ובכן, מכשירי DVR משמשים עבור מצלמות אנלוגיות, בעוד מכשירים מסוג NVR ייעודיים עבור צפייה ברשת (IP).

 

מצלמות אבטחה לעסק – מהם היתרונות?

מצלמות אבטחה מרתיעות גנבים ופושעים מלהגיע אל בית העסק שלכם. עם זאת, זה אינו היתרון היחידי של מצלמות אבטחה. מצלמות אבטחה יסייעו לכם לפקח על העובדים ולוודא שהם אכן עובדים כראוי. יתרה מכך, מצלמות אבטחה עשויות גם לסייע במקרים בהם מתרחשים אירועים חריגים בעבודה (אלימות פיזית, סכסוכים בין לקוחות במקום העבודה וכיוצא בזה).

 

מצלמות גלויות או סמויות – מה עדיף?

אם המטרה היא להפחיד פורצים, מומלץ שהמצלמות תהיינה גלויות כך שתיווצר הרתעה. אם המטרה היא לעקוב אחר עובדי המקום, מצלמות נסתרות תתאימנה יותר עבור מטרה זו. ניתן להשתמש בשני סוגי המצלמות. מצלמות גלויות במרבית המקרים עשויות להיות יעילות ולתת מענה נגד פורצים וגנבים. עם זאת, כדאי לשקול גם הצבת מצלמות נסתרות. לעיתים פורצים מתוחכמים יותר עלולים לחבל במצלמות האבטחה.

 

האם מצלמת אבטחה לעסק יעילה בתאורה חשוכה?

כל עוד מדובר במצלמות אינפרא אדומות, כן. הן יעילות גם בתאורה חשוכה. מומלץ להשקיע מעט יותר כסף ולהשקיע במצלמה שאיכות הצילום שלה גבוהה, כך שיהיה ניתן לזהות את הפורצים. מצד שני, אין הכרח להשקיע במצלמה הטובה ביותר, אלא מספיק שיהיה ניתן לראות את הפנים באופן ברור. מרבית הפריצות מתרחשות בשעות המאוחרות ולא בשעות היום. לכן, מצלמות אבטחה לעסק עם אינפרא אדום הינן מומלצות.

.

לסיכום

מצלמות אבטחה יכולות לעזור במקרה קיצון, כל עוד הן מצלמות היטב בתאורת לילה. כמו כן, על המצלמות להיות ממוקמות היכן שצריך, כך שיכסו טווח ראייה רחב ככל האפשר. מומלץ לשלב בין מצלמות גלויות ונסתרות.

מצלמות אבטחה לעסק

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו