4 אמצעי פיקוח לעסק שחייבים להכיר

כל בעל עסק רוצה להיות בטוח שהעסק שלו מוגן, ושהכל מתנהל בו כראוי, גם כשהוא אינו נמצא שם.

מלבד העסקת עובדים חרוצים ונאמנים, עליהם בעל העסק סומך, ישנם צעדים נוספים בהם ניתן לנקוט. אנו מדברים כמובן על אמצעי פיקוח לעסק.

בעידן המודרני, לא קיים עסק בלי אמצעי פיקוח מסוג כלשהו, ובדרך כלל קיימים כמה אמצעים שונים בעסק אחד.

במאמר זה תיחשפו ל- 4 אמצעי פיקוח שאתם, כבעלי עסק, חייבים להכיר.

 

מצלמות אבטחה

נתחיל כמובן במצלמות האבטחה, שהן אמצעי האבטחה הנפוץ ביותר בארץ ובעולם. ראשית, עצם נוכחותן של מצלמות אבטחה גלויות לעין מרתיע אנשים עם כוונות זדון. כמה מרתיע? עד כדי כך שיש אנשים שמציבים מצלמות אבטחה מקולקלות בעסק שלהם, רק עבור אפקט ההרתעה. מצלמות אבטחה במעגל סגור מסוגלות לצלם כל תזוזה בעסק, 24 שעות ביממה, ולכן הן מהוות מרכיב חשוב במיוחד בכל הקשור לאבטחת העסק.

 

שעוני נוכחות

שעוני נוכחות נועדו לפקח אחרי כניסתם ויציאתם של העובדים השונים בעסק. שעוני הנוכחות מבוססים על תגי זיהוי קרבה אישיים, אותם מקבלים כל העובדים. העובדים מחוייבים "להחתים" את התג שלהם, על ידי הצמדתו לשעון הנוכחות, בעת הגעתם למקום העבודה ובעת עזיבתם. הדבר מאפשר לבעל העסק לעקוב בצורה מדויקת אחרי שעות העבודה של כל אחד מהעובדים, ובכך לחשב בצורה מדויקת את שכרם. שעוני נוכחות מתאימים בעיקר עבור מקומות בהם העובדים מקבלים שכר לפי שעה.

 

אינטרקום

אינטרקום יכול לסייע לכם לפקח על הנכנסים לעסק, ולאפשר תקשורת קלה בין החדרים השונים בבניין. ייעודו המקורי והבסיסי ביותר של האינטרקום הוא לחבר בין אחד החדרים בבניין לבין שער הכניסה הראשי. כך יכול האחראי לדעת מי נמצא בשער בכל רגע נתון, ולאפשר כניסה בלחיצת כפתור ממשרדו. בנוסף, האינטרקום יכול לקשר בין החדרים השונים בבניין במקרי חירום.

 

קורא טביעת אצבע – ביומטרי

בדומה לאינטרקום, קורא טביעת אצבע הוא חלק ממערך בקרת הכניסה של העסק. בקרת כניסה בשילוב קורא טביעת אצבע, תהפוך את העסק שלכם ליעיל ומאובטח הרבה יותר. קורא טביעת אצבע יאפשר רק לאנשים שטביעת האצבע שלהם נמצאת במערכת להיכנס לעסק. יש לציין שקורא טביעת אצבע אינו מתאים לכל עסק, אלא בעיקר לעסקים בהם הסודיות היא ערך עליון. לדוגמה, קורא טביעת אצבע הוא מיותר לחלוטין בחנות של אוכל רחוב, אך יעיל במיוחד בכניסה למשרדיה של חברת סטארט-אפ חדשנית.

 

סיכום

ארבעת אמצעי הפיקוח שהוצגו לפניכם, יאפשרו לכם לפקח על העסק בכל רגע נתון. תוכלו לצפות במתרחש בתוך העסק ומחוצה לו, לבחור מי ייכנס לעסק ומי לא, ולעקוב אחרי שעות העבודה של העובדים שלכם. אם תשאלו אותנו, מצלמות אבטחה הן פריט החובה החשוב ביותר בכל עסק, ועליהן לא ניתן לוותר. השימוש בשאר הפריטים ברשימה שלנו נתון לשיקול דעתכם, אך לא ניתן להמעיט בחשיבות של אף אחד מהם.

 

מצלמה

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו