איך שירות עיצוב פנים יכול לחסוך לכם אלפי שקלים?

אז קניתם דירה ואתם לא כל כך סגורים על עיצוב הפנים ומראה החדרים בה.

אל דאגה, יש לנו את הפיתרון המושלם בשבילכם – שירותי עיצוב פנים מקצועיים.

לפעמים, אנשים תופסים השכרת שירותי עיצוב פנים כמותרות או כשירותים שהם נחלתם של האלפיון העליון בלבד, אך המציאות לא יכולה להיות רחוקה יותר.

למען האמת, השכרת שירותי עיצוב פנים לבית שלכם בעת קניית דירה או שיפוצים, תוכל לחסוך לכם אלפי שקלים ולא מעט כאבי ראש.

 

מה הם שירותי עיצוב פנים ולמה צריך אותם?

בדרך כלל כשאנו חושבים על מעצבי פנים, עולות לנו אסוציאציות של וילות מפוארות עם ריהוט איטלקי משובח שרק היינו יכולים לחלום עליו. למרות שמעצבי פנים מתעסקים לא מעט עם דברים שכאלה, שירותי עיצוב פנים זמינים ונגישים לרוב האוכלוסייה ובמחירים נוחים, ויוכלו לעזור לכם לעצב את הבית החדש שלכם בדיוק כמו שתמיד חלמתם!

עיצוב וריהוט של דירה חדשה או בזמן שיפוצים עלול לעלות לא מעט כסף, גם מבחינת הבנייה עצמה, וגם מבחינת ריהוט, תאורה וצביעה. בעזרת מעצב או מעצבת פנים מקצועיים, תוכלו לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר בתקציב שלכם ללא צורך להתפשר על מראה הדירה שלכם.

 

קבלן שיפוצים VS מעצבי פנים

אם אתם עובדים עם קבלן או שקניתם דירה מקבלן, ואתם מעוניינים לבצע שינויים בעיצוב הפנים של הדירה, סביר להניח שהקבלן יגיש לכם הצעת מחיר שאינה לגמרי תואמת את סדר העלויות, ואף יתכן שיגבו מכם מחירים מופקעים ללא ידיעתכם. כאן, נכנס האלמנט החסכוני הגדול ביותר של השכרת שירותי עיצוב פנים. המעצב או המעצבת אותה תשכירו, ידעו לעבוד מול הקבלן עם ידע רב משלכם בנושא, ויוכלו לחסוך לכם לא מעט כסף על הוצאות מיותרות.

כמו כן, למעצבי פנים יש את הידע הנדרש לטובת עיצוב נכון וחסכוני במקום של חללי הבית שלכם, מה שסביר מאוד להניח שלא קיים אצל הקבלן שמתמחה בבנייה בלבד.

 

איך אפשר לחסוך בעזרת מעצבי פנים?

מעבר להתעסקות בירוקרטית ועבודה מול קבלנים, השכרת שירותי עיצוב פנים תוכל לחסוך לכם כסף באמצעות בחירה וקניה נכונה של דברים לדירה או לבית החדש שלכם. מעצבי פנים מנוסים בקיאים בשוק הריהוט, התאורה והריצוף, ויוכלו לעזור לכם לרכוש את הדברים היפים והמתאימים ביותר ובמחירים שככל הנראה לא תצליחו למצוא לבד. כך, במקום שתסתובבו לבד בחנויות וגלריות, מעצב או מעצבת הפנים שלכם יחסכו לכם זמן רב והוצאות מיותרות. כמו כן, למעצבי פנים רבים יש לא מעט קשרים בחנויות השונות ומול ספקים, כך שתוכלו לקבל מחירים זולים בהרבה ממה שמוצע לקהל הרחב.

אם כך, קל לראות איך למרות שהשכרת שירותי עיצוב פנים יצריכו מכם תשלום נוסף, בסופו של דבר תוכלו לעצב ולרהט את הדירה שלכם בהרבה פחות כסף, ולחסוך אלפי שקלים.

 

מחשבון

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו