הכירו את היועצת הבכירה של חברת MVP ייעוץ עסקי

חברת MVP היא חברה מנוסה שפועלת שנים רבות ומעניקה ייעוץ עסקי, ייעוץ כלכלי, ייעוץ שיווקי ושירותים חיוניים אחרים ללקוחותיה. MVP היא אחת מהחברות המובילות בארץ בתחום הייעוץ העסקי שסייעה ומסייעת כיום ללקוחות רבים כגון: תנובה, ההסתדרות החדשה, הום סנטר, מיטב, אפרודיטה, ביג זול ועוד.

את חברת MVP מנהלים יחד סבינה בירן וג'קי אהרון. לשני המנהלים הללו ניסיון רב בתחום הייעוץ עסקי ובניהול עסקים נכון. במאמר זה תוכלו לקבל מידע שיסייע לכם להכיר את סבינה בירן, המנכ"לית והיועצת הבגירה של חברת MVP. כמו כן, בעזרת המידע במאמר, תכירו את חברת MVP ותבינו מהם היתרונות שלה על פני חברות אחרות שעוסקות בתחום.

 

קצת על סבינה בירן ואיך היא הקימה את MVP

סבינה בירן שירתה בצבא הגנה לישראל עשר שנים בהן שימשה כחוקרת בחירה בתחום האסטרטגיה של צה"ל. לאחר שחרורה מהצבא, סבינה שימשה כמנכלית של חברת טאוור אייר – חברת תעופה אמריקאית שנתיב הטיסה העיקרי שלה היה מניו יורק לנמל התעופה בן גוריון בארץ.

לאחר מכן, סבינה שימשה כמנכ"לית ישראייר מקבוצת איי די בי. סבינה כיהנה גם כדירקטורית בבנק מזרחי והייתה חברה בדירקטוריון וועדות השקעה, מאזן וביקורת בחברות ציבוריות וממשלתיות.

סבינה הקימה את חברת MVP על מנת לעשות טוב, להראות לאנשים את האור ולעזור לעסקים להתמודד עם הקשיים הרבים והמורכבים שלהם. העבודה של סבינה בחברת MVP גורמת לעסקים רבים להצליח במקום להיכשל ולהנות מרווחים גדולים במקום להתקשות לסגור את החודש ולהיכנס לקשיים כלכליים.

ניסיון החיים השופע של סבינה בירן, התואר הראשון שלה במדעי המדינה והתואר השני במנהל עסקים מאפשרים לה לסייע לעסקים ולהעניק להם ייעוץ אפקטיבי ויעיל. סבינה מכירה דרכים יעילות שתורמות להתפתחות העסק ויודעת כיצד לבחור באסטרטגיות הנכונות על מנת להוביל את העסק להצלחה.

 

מהי חברת MVP ומהם השירותים שהיא מציעה ללקוחותיה?

חברת MVP היא חברה שקיימת משנת 2007 עד היום ומסייעת ללקוחותיה בעזרת ייעוץ עסקי ושירותים נוספים שונים. בחברה עובדים אנשים מיומנים, איכותיים ומקצועיים בעלי ניסיון רב בתחום שמסייע להם בעת הצורך להפנות את הלקוחות לגורמים המתאימים. החברה סייעה ומסייעת ליותר מ- 150 לקוחות.

להלן שתי דוגמאות לשירותים מרכזיים שהחברה מעניקה ללקוחותיה:

ייעוץ כלכלי

חברת MVP מציעה ייעוץ כלכלי שיסייע לעסקים השונים לנהל טוב יותר את התחום הכלכלי בעסק ואת ההכנסות וההוצאות שלו.

 

ייעוץ למנהלים בכירים בעסק

בניגוד למצופה, ניהול אינו עבודה פשוטה שבה המנהל יושב רגל על רגל ונותן לעובדים לעשות את כל העבודה. להיות מנהל בכיר בעסק זו לא עבודה פשוטה, אלא עבודה מורכבת שדורשת מאמץ, ידע וניסיון. חברת MVP מציעה ייעוץ למנהלים בכירים שיפתור את הבעיות הכרוכות בתפקיד.

הכירו את היועצת הבכירה של חברת MVP ייעוץ עסקי

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו