קידום האתרים בעולם האיקומרס

בעשור האחרון הפכה הרשת האינטרנטית לזירה שיווקית קשה לפיצוח, והאתגר רק הולך וגדל. אנשי שיווק ומומחי דיגיטל עוקבים אחר השינויים הבלתי פוסקים והזריז ביותר הוא הזוכה בקופה. כשמדברים על אתרי איקומרס, הקופה היא לא רק מטאפורה. אם אתם בעלי אתר אינטרנט מכירתי, הכנו עבורכם כמה טיפים מעולים לשיווק ולקידום האתר שלכם ולהגדלת המכירות. הישארו אתנו.

 

עולם האיקומרס

נתחיל מהבסיס ונסביר את המושג "עולם האיקומרס". השם כמובן מגיע מהשפה האנגלית ונוצר על ידי חיבור האות E שמסמלת את המילה אינטרנט, יחד עם המילה COMMERCE שפירושה מסחר. בקיצור, מסחר אינטרנטי, או בשפה שימושית, אתר מכירתי או חנות אינטרנטית. אתר מסוג כזה כולל בתוכו אפשרות רכישה של מוצרים או שירותים, כולל תשלום מקוון.

 

קידום אתרים

כדי לקדם אתר ברשת האינטרנטית, משתמשים בשיטות קידום שונות שמעלות את החשיפה ואת תנועת המשתמשים באתר. במנוע החיפוש גוגל ישנן דרכים רבות לקדם אתר, העיקריות שבהן מסתכמות בשתי שיטות מרכזיות הנקראות קידום אורגני וקידום ממומן. אם יש לכם אתר, תוכלו לקדם אותו בכוחות עצמכם ותוכלו לבחור לעשות זאת בצורה מקצועית על ידי מומחים בתחום.

 

גוגל שופינג

בשונה מאתר אינפורמטיבי, אתר מכירתי, או חנות אינטרנטית חייבת קידום בגוגל כדי להגיע לכמה שיותר לקוחות ולהגדיל את מעגל הלקוחות. היקף המכירות של חנות אינטרנטית ייקבע על פי כמות החשיפות של האתר. בגוגל קיימת פלטפורמה נוחה לשימוש שנקראת גוגל שופינג. דרכה אפשר לתפעל חנות אינטרנטית בקלות ובנוחות וגם לקדמה באמצעים רבים ומגוונים.

 

קידום אתר מכירות

אם יש לכם אתר של חנות אינטרנטית בגוגל, תוכלו לקדם אותו במהירות ולהגדיל את כמות המכירות שלכם במאות אחוזים. גוגל שופינג זו פלטפורמה שנועדה למכירות ולכן הקידום דרכה הוא ממוקדם ואפקטיבי. כדי להגיע לתוצאות מהירות ומשמעותיות, הקידום צריך להיות איכותי ומדויק. היעזרו במידע שגוגל מספקת על גוגל שופינג, או באנשי מקצוע מומחים לקידום חנויות אינטרנטיות.

 

מכירות

כמו בכל תחום השיווק, מעבר לשיטות המכירה הטובות, כדי להצליח למכור הרבה ומהר, צריך בסיס טוב. במקרה של אתר מכירתי הבסיס צריך להיות אתר מהיר, ממשק נגיש, תשלום בסליקה מאובטחת וכמובן מוצרים איכותיים. זכרו שהלקוחות הטובים ביותר הם לקוחות חוזרים, לכן השקיעו בכל לקוח ותדאגו לייצר חוויית קנייה טובה, שתחזיר אותו אליכם שוב ושוב.

 

לסיכום

אם יש לכם אתר מכירות בגוגל שופינג, או חנות אינטרנטית, תוכלו להגדיל את היקף המכירות של העסק  בקלות ובמהירות על ידי קידום נכון ומדויק. לפני הכול כמובן הקפידו על יצירת חווית רכישה מהנה ועל מוצרים איכותיים. אחרי שיש לכם את הבסיס, פנו לאנשי מקצוע מומחים בקידום בתחום האיקומרס כדי להביא את העסק שלכם לגבהים חדשים. בגוגל שופינג ההתחלה דורשת השקעה, אבל השמים הם הגבול.

קידום בעולם המסחר האלקטרוני

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו