עדיין ממנגלים על מנגל חד פעמי? 3 סיבות להשתדרג

אין זה סוד שהישראלים אוהבים למנגל. בכל חג וחגיגה יוצאים הישראלים בהמוניהם לפארקים, לגנים ולגינות הפרטיות שלהם ועושים מנגל. אם גם אתה אוהב לעשות מנגל עם המשפחה והחברים, אבל עדיין משתמש לשם כך במנגל חד פעמי, אנחנו כאן כדי לשכנע אותך לעבור לשלב הבא ולשדרג את חוויית הגריל שלך בכמה רמות. אז למה לא כדאי למנגל על מנגל חד פעמי? ולמה כדאי להשתדרג? התשובות בפנים 

 

מה הבעיה במנגל חד פעמי?

מנגלים חד פעמיים הם פתרון נוח להרבה מאוד אנשים שאוהבים לצלות בשרים על הגריל. את הגריל החד פעמי אפשר לזרוק בסוף כל שימוש, ועלותו הנמוכה מאפשרת את זה להרבה אנשים.

אז מה הבעיה עם מנגל חד פעמי? איכות הבישול במנגל חד פעמי היא נמוכה בהרבה, מצלייה על מנגל פחם איכות, גריל גז או מעשנה ברמה גבוהה. החומרים שמהם עשוי המנגל החד פעמי הם לא איכותיים בכלל, והתוצאה ניכרת ברמת הצלייה של הבשר.

 

איכות בישול וצריבה גבוהה יותר

מנגלים איכותיים, לא משנה אם הם פועלים על גז או פחם, עשויים בדרך כלל מחומרים איכותיים. לדוגמא רשת של מנגל ברמה גבוהה תהיה עשויה מברזל יצוק ואיכותי. חומר זה מתאפיין בכך שהוא סופג חום בצורה מעולה ומפזר אותו לאחר מכן בצורה שווה. פיזור חום שווה הוא אחד הדברים החשובים ביותר בבישול ובצלייה בפרט.

 

נוחות וקלות עבודה וניקוי לאחר המנגל

העבודה עם מנגל רב פעמים ואיכותי היא פשוטה וקלה יותר. המנגנונים שנמצאים בתור הגריל מאפשרים למשתמש להדליק אותו בקלות ולשמור על החום שלו בעוצמה יציבה לאורך זמן.

בנוסף לכך, הניקיון לאחר צלייה שנעשתה באמצעות מנגל חד פעמי אולי נראה פשוט, אבל בסופו של דבר יותר פשוט לנקות מנגל רב פעמי ואיכותי. זאת מכיוון שהמנגל החד פעמי נוטה לפזר אפר ולכלוך בכלל הסביבה שלו, וכך גורם לניקיון להיות מסובך בהרבה בסיום המנגל.

 

סטייל ועיצוב של אזור הגינה או החצר

לא שברצוננו לדבר סרה באף מנגל באשר הוא, אבל אחד המפגעים העיצוביים של גינות וחצרות הוא המנגל החד פעמי, שהפך לרב פעמי ונשאר לעמוד בפינת החצר שלך. מנגל איכותי ומקצועי יותר, מגיע בעיצוב יפה שמתאים לגינה או לחצר שנראות טוב. חבל להתפשר על המראה של כל החצר או הגינה שלך, רק בגלל מנגל אחד.

 

3 סיבות לשדרג את המנגל החד פעמי – סיכום

למרות שנראה שמנגל חד פעמי מעניק פתרון טוב למנגל בקלות ובנוחות, האמת היא שכדאי להשקיע קצת כסף ולשדרג אותו למנגל יותר מקצועי ויותר איכותי. איכות הבישול, קלות העבודה והניקיון לאחר סיום המנגל, והעובדה שהמנגל החד פעמי הוא מפגע עיצובי, הן הסיבות שבגינן כדאי לכם להתחדש.

מנגלים

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו