עבירות מין – איך להתמודד בחקירת משטרה?

בית המשפט רואה בעבירות מין כנושא חמור שצריך לתת עליו את הדין. מי שימצאו עצמם מואשמים בביצוע עבירות אלה בכותלי חדר החקירות, עשויים לגלות שמדובר בהליך מאתגר במיוחד. מדריך זה יציג את כל המידע הרלוונטי לנושא, כדי לאפשר לכם להכיר בדרכי ההתמודדות הטובות ביותר עם שאירע. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתגלו את כל הפרטים הדרושים לכם.

 

ההגדרה של עבירות מין

עליכם להכיר מקרוב בהגדרה של עבירות מין, רגע לפני שנתמקד במידע שנוגע להתנהלות נכונה בחדרי החקירה. נסביר שאלה מעשים מיניים שבוצעו בניגוד לרצונו של אדם אחר בכל גיל. נהוג לחלק את עבירות אלה ל – 2 סוגים: אזרחיות ופליליות. העבירות האזרחיות נקבעו בהתאם לחוק האזרחי והעונש עליהן עשוי להיות פיצוי כספי. העבירות הפליליות נקבעו בחוק העונשין ומי שיעברו עליהם, עשויים לקבל מאסר עולם. זו ההזדמנות לציין שעבירות אלה כוללות את המעשים הבאים:

  • מעשה סדום
  • הטרדה מינית
  • אונס
  • מעשה מגונה ועוד

 

 

כך תתמודדו לפני החקירה

בשלב הראשוני, עליכם לפנות אל אלון ארז – עו"ד המתמחה בעבירות מין. שכן, אינכם מכירים בחוקים שקבועים בחוק ובזכויות שלכם. החוקרים עשויים להשתמש בדרכי פעולה שונות שיבלבלו אתכם. אחת הפעולות המוכרות היא שאילת שאלה מסוימת מספר רב של פעמים, במטרה לגרום לכם למסור גרסאות שונות. הסתייעות מצד עורך דין בשלבים מקודמים, תאפשר לכם להכיר במידע החיוני ותקנה לכם התנהלות נכונה בזמן החקירה.

 

כך תתמודדו במהלך החקירה

חקירה שמתקיימת בעקבות ביצוע עבירות מין, נחשבת להליך מורכב וארוך שכולל אתגרים רבים. זו עשויה לגרום לנוכחים ללחץ נפשי רב. מי שיגיעו לחקירה מסוג זה עם עורך דינם, יוכלו להשיב על השאלות שיישאלו ברוגע יחסי. שכן, עורך הדין ייתן תחילה את דעתו בנושא ואז יאפשר להם לענות.

 

זו הדרך לבחור בעורך דין מומלץ לחקירות 

סביר להניח שאתם מבינים את החשיבות שבבחירת עורך דין מומלץ שמכיר את חקירות עבירות המין מקרוב, כך שאין צורך שנרחיב בנושא זה כעת. בחרנו להציג בפניכם את הדרך הטובה ביותר שתאפשר להגיע לעורך דין מסוג זה. נציע לחפש תחילה להיכנס למדריכים מקצועיים כמו זה ולקרוא בין השורות על המלצות אודות עורכי דין מוכרים בתחום. לאחר שתעשו כך, תרשמו את שמותיהם בלשונית הביקורות של גוגל ותקראו את חוות הדעת שנכתבו על ידי לקוחותיהם. שכן, שם יש מידע מהימן עדכני שיאפשר לכם להכיר בעורך הדין מבלי להתאמץ.

 

השורה התחתונה – זה הזמן להתכונן לחקירה

כעת אתם מכירים בכל המידע החשוב שנוגע לחקירות שנוגעות לעבירות מין. בשלב זה נותר לכם רק ליצור קשר עם עורך דין מומלץ שעוסק בעבירות מין. שכן, זה ילווה אתכם מתחילת ההליך ועד סופו, כדי שתוכלו לקבל את הזכויות המגיעות לכם בהתאם לקבוע בחוק. 

הטרדה מינית

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו