סוגים של נעליים הנוחות לילד שלכם

מהרגע שהם מתחילים ללכת הם לא מפסיקים, ילדים מתרוצצים בין מקומות, משחקים בגני שעשועים, עוברים ימים ארוכים בגן / בית הספר או פשוט בבית ולכן כדאי שייהנו מנעלים נוחות שייתנו להם תמיכה והגנה מלאות לכף הרגל שלהם. קיבצנו עבורכם טיפים ודגשים לבחירת נעליי ילדים ובנוסף נמליץ על נעלי קמפר – מותג

בינלאומי מפורסם בפרשנות הייחודית שלו לסנדלי ונעלי ילדים. המותג מציע נעליים לצעדים ראשונים ועד דגמים במידה 37. הפריטים מעוצבים בשילוב של עורות וטקסטיל בגוונים שונים.

 

נעלי ילדים – ממה להימנע ?

כדאי להמנע מנעליים פתוחות כמו כפכפים או קרוקס בכל שלב, בטח ובטח נעליים לצעדים ראשונים או נעליים בהם ילדים גדולים יותר נועלים ליום שלם בגן או בבית הספר. הסיבה הפשוטה היא שהנעל לא תגן על כפות הרגליים כי הן פשוט יכולות להחליק בקלות החוצה ומשאירות חלקים רבים של כף הרגל חשופים.

 

מה לגביי בלי נעליים בכלל?

הליכה יחפה היא חשובה ביותר לחיזוק השרירים הקטנים וחספוס העור, כדאי לשלב אותה ביחד עם נעליים טובות, לתת לילדים להיות יחפים בבית, בדשא ועל מזרונים איפה שאין אפשרות להיחתך או להיפצע מה שיכול להיות ממש לא נעים ויגרום להפרעה גם עם נעליים וגם בלי.

 

חומרים טובים לנעליים

חומר טוב לנעלי ילדים יהיה חומר גמיש ונושם, הגמישות חשובה בשביל אפשור טווח תנועה מלא והגדלתו וחומר הנושם מאפשר אוורור ותחושה נעימה בכף הרגל.

בנוסף כדאי לשים לב לסוליית הנעל שתהיה מחוספסת ותמנע החלקה. סוליה נגד החלקה תהיה בעלת חריצים, נקודות או פסים.

 

איך בוחרים מידה

בחירת מידה תתחלק לשתי אפשרויות נפרדות מכיוון שישנם אנשים המעדיפים לרכוש באינטרנט ללא מדידה פיזית בחנות.

מדידה בחנות – כדאי לבדוק שהנעל לא לוחצת, הדרך הטובה ביותר לזה היא לקחת את כף הרגל עד הסוף לכיוון העקב, ללחוץ על קדמת הנעל ולראות שיש מרווח בין הבוהן לסוף הנעל.

קנייה אונליין – בדקו את טבלת המידות של כל חברה, בעיקר במידות ילדים המידות משתנות בין מותג למותג ולכל מוצר שמכבד את עצמו תהיה טבלת מידות המתאימה בדיוק עבורו. כמובן גם כדאי לבדוק שיש אפשרות של החזרה והחלפת מידה מכיוון שאם הנעל לא תתאים כל הבחירה של נעל טובה ונוחה לא תהיה שווה כלום.

 

מתי קונים נעליים?

ההמלצה הרווחת היא לקנות ולמדוד נעליים בשעות הערב לאחר שהרגל מתנפחת במהלך היום בו אנו עומדים והולכים, ככה נעל שתתאים לכף רגל נפוחה יותר תתאים במהלך כל היום.

לסיכום, לא כדאי להתפשר על נוחות של נעלי הילדים שלכם, החל מנעלי הצעדים הראשונים. שימו לב לזמן בו צריך לקנות נעל חדשה מכיוון שהרגל גדלה וכמובן התאימו התאמה מירבית למידה אחרת הקנייה לא שווה.

 

נעליים ממותגות

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו