הטייצים האיכותיים של חברת לולולמון שלא כדאי לפספס

טייצים הם מכנסיים המתאימים במיוחד לגוף ומאוד נוחים כשאנו לובשים אותם.

הם מתאימים בעיקר להתעמלות, הליכה וריצה, וכל פעילויות הספורט למניהן.

הטייצים הם גם מכנסיים יפים שניתן לצאת איתם בכל מזג אוויר ולהנות מסטייל מיוחד.

לולולמון היא חברה בינלאומית שמייצרת טייצים בכל מני סוגים, והיא מאוד מפורסמת ונחשקת ברחבי העולם.

הגיע הזמן להיחשף לטייצים האיכותיים שהיא מציעה.

 

עם טייצים ליוגה – נוכל להתאמן ברוגע

חברת לולולמון הקנדית מפיצה סוגים רבים של טייצים המתאימים לכל סוג של ספורט. היא החלה דרכה כחברה שמייצרת טייצים לפילאטיס וליוגה, ומהר מאוד התרחבה ותפסה תאוצה פופולרית בכל העולם. יש לטייצים שלהם רכות רבה, הם נמתחים ומתאימים עצמם לגוף שלנו, ובנוסף לכל הם מונעים לחות ומנדפים זיעה בכמות רבה. סוג טייץ פופולרי למשל הוא של: ״Wunder Under Tight”״ והרבה ממליצים עליו בשל טווח התנועה שלו.

 

את הטייצים לריצה כנראה נחטוף במהרה

ריצה היא אחד הענפים החשובים ביותר בעולם הספורט, וכמו כן הנגישים ביותר. היא אינה דורשת מכם שום דבר מלבד מוטיבציה, בריאות תקינה ורצון להניע את הרגליים שלכם. חברת לולולמון מייצרת טייצים מיוחדים לריצה, שכוללים ספיגת לחות, התנדפות זיעה, בד נמתח ואינו מורגש, וכמו כן גם טייצים שלא יוצרים חיכוך מיותר בין הרגליים במהלך הריצה, שיכול להכאיב לנו ולתת לנו להרגיש שלא בנוח במהלכה.

בד ה – “Luxtreme” הוא הבד האהוב על חובבי הריצות, והוא גם הכי מומלץ משאר הבדים. הוא ידוע בנידוף הזיעה שהוא מסוגל לעשות, ובעוצמתו המורגשת במהלך הריצה שלנו.

 

בשביל אימון בעצימות גבוהה אתם חייבים טייץ איכותי ברמה

ישנם הספורטאים שיותר חזקים בעולם הספורט, וגם להם לולולמון מקנה פתרון. הטייצים שלהם מתייבשים בצורה זריזה ובכך מנדפים את הזיעה, הם נמתחים, אלסטיים, ואינם גורמים לחיכוך במהלך האימונים. במהלך אימון בעצימות גבוהה, אנו נרגיש שלא בנוח אם יהיה לנו טייץ שלא מתאים לאימון, ובשל זאת בלולולמון יש קטגוריה שלמה לטייצים בשביל אימון בעצימות גבוהה.

כמו למשל, קולקציית ״Everlux״ שהיא המתאימה ביותר לסוג אימונים שהם בעצימות גבוהה. לא משנה באיזה אימון מדובר, גם אם הוא הרמת משקולות, או אפילו HIT, יש לו את כל התכונות הטובות ביותר שתוכלו לקבל מהטייץ הזה.

 

אין פשרה עם טייצים של לולולמון

ישנם טייצים מכל הסוגים ומכל הגוונים, אך מעטים מהם באמת מצליחים לתפוס תאוצה ולשבור שיאים בענף הספורט. חברת לולולמון ידוע כבר שנים רבות בתור אחת החברות המצליחות ביותר בעולם במכנסי הטייץ, ורבים נוהרים למהר ולקנות את הטייץ הייחודי להם. הטייצים הללו יקרים ועם זאת גם באה האיכות הרבה, שכן הם נשמרים שנים קדימה ולא נהרסים גם מאימונים קשים, ויש עליהם המלצות רבות ברחבי העולם.

מכנס

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו