נעלי קט רגל- איך בוחרים את הנעל המושלמת

משחק הכדורגל או הקט רגל אם תרצו, הינו אחד המשחקים הפופולריים ביותר בתחום הספורט והחוגים בקרב בני נוער וילדים.

כיום, כמעט כל ילד/ה שיחקו לפחות פעם אחת בחיים בכדורגל.

המשחק הנ"ל הפך לפעילות גופנית נפוצה מאוד, בין אם בתור משחק חברים בשכונה, ואף הגיע להיות ספורט תחרותי עולמי.

אם תשאלו כל שחקן מהו הצעד הראשון לכדורגלן המתחיל, מיד יאמרו לכם כי בחירת נעל קט רגל היא חובה.

 

קודם כל נוחיות

כאמור, כמו כל פריט לבוש, הכי חשוב שיהיה נוח. הליכה, ריצה או סתם לבישת נעל אשר אינה נוחה לכם, תהפוך את המשחק להרבה פחות קל ומהנה עבורכם ועבור ילדיכם. לכן, בראש ובראשונה התייחסו לתחושות שלכם ביחס לנעל אותה אתם מודדים. אל תתפשרו על נעל יפה ולא נוחה. תבחנו, תמדדו, תנסו ורק כאשר אתם בטוחים כי מצאתם נעל שנוחה לכם תוכלו לעבור לשלב הבא.

 

שלב הנראות

ברור שמראה זה לא הכל, אבל מי רוצה ללבוש נעל שהיא לא יפה בעיניו? הרבה מאוד מהביטחון העצמי שלנו משתנה בעקבות פריטי לבוש שונים אותם אנו לובשים. כאשר נלבש משהו שאנחנו אוהבים ובטוחים בו, הביטחון העצמי יעלה. כך, גם תהנו יותר במשחק וגם תשפרו את הביצועים שלכם על המגרש.

 

התייעצות עם מומחה

נעליים, הן פריט לבוש אשר משפיע מאוד על הבריאות שלנו. לא הרבה יודעים, אך נעל לא מתאימה יכולה לגרום לעקמת, כאבי גב תחתון, פלטפוס ובעיות בריאותיות נוספות אשר יכולות להשפיע רבות על איכות החיים שלכם. בנוסף להשפעה על איכות חייכם, איכות הביצועים שלכם על המגרש תפגע גם היא. על כן, חשוב מאוד לשים לב לסוג הנעל אותה אתם קונים, ואף כדאי להתייעץ עם מומחה.

 

המחיר זה לא הכל

אומנם המחיר הוא לא הכל, אבל נעלי קט רגל יכולות להיות עסק יקר מאוד. בעקבות פופולריות המשחק, בעלי עסק הנעליים ראו את הפוטנציאל העצום והחלו בהעלאת מחירים. ניתן לראות כי מחירן של נעליים יחסית פשוטות, שאין נחשבות נעליים מקצועיות, יכול להתחיל מסכום של כ200 שקלים. נעליים ברמה מקצועית יכולות לעלות אף יותר. על כן, כדאי שתבחנו את האיכות לעומת המחירים ואל תקנו את הזוג הראשון אותו אתם בוחנים. השוו מחירים בין חנויות שונות ובין בעלי עסק שונים.

 

מותגים, שווה או לא

כמו כל ענף בספורט, גם בכדורגל ישנם מספר חברות מותגים אשר מייצרות נעליים ובגדי ספורט אשר נמכרים ברחבי העולם ונחשבים לפריטים החמים ביותר בעולם הספורט. האם גם אתם חייבים זוג נעליים ממותגות? לא בהכרח. חשוב מאוד לזכור כי כמו כל טרנד חולף, תמיד יהיה מותג שנחשב שווה כיום ויחלוף בעוד מספר חודשים. אם הינכם חשים כי הנעל המושלמת עבורכם חייבת להיות ממותגת, ובה תרגישו הכי בנוח, מוטב שתקנו אותה. אך אל תשכחו, כי אין זו חובה.

 

התאימו את הנעל אליכם

על מנת לבחור את הנעל המושלמת עליכם לבחון מה מטרתכם האישית. האם הנעל תהיה בשימוש יומיומי? האם תשחקו בתוך אולם ספורט או שמא בתנאי חוץ על דשא ואדמה? האם הינכם שחקנים מקצועיים או מתחילים? וכמה כסף אתם מוכנים להשקיע על זוג נעלי קט רגל? זכרו כי הנעל נועדה להתאים לכם, ולא אתם נועדתם להתאים לנעל. עקבו אחרי כל השלבים וזכרו כי נעליים בסופו של דבר הן רק פריט לבוש.

 

נעליים וכדור

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו