מתי אוף וייט חזר לאופנה בבגדים?

אופנה היא נושא שמעסיק את כולנו, גם מי שקשה לו להודות בכך.

האופנה מכתיבה את סגנון הבגדים בחנויות שנרכוש מהם ומעצבת את המראה החברתי.

למשל כשנעלי קרוקס היו באופנה הם הפכו למשהו שכל יום רואים אותו וזה חודר לתודעה והופך לנושא מרכזי – גם מי שלא אהב קרוקס זה היה חלק ממנו באיזושהי צורה.

כמו כן, לעיתים האופנה מגלה לנו דברים שלעולם לא היינו חושבים עליהם בעצמנו ושאנו רוצים לסגל לנו כי הם מוצאים חן בעינינו.

אחד הדברים אהל הוא השימוש בצבע האוף וייט.

אולי לא תאמינו אבל אם תסתכלו לאורך ההיסטוריה של האופנה לא תמיד הצבעים הבהירים ביו במרכז – בשנות השמונים והתשעים היה לבוש צעקני וצבעוני שהיום לא היינו מעלים על דעתנו ללבוש, ואילו היום גם

העיצוב בבית משתמש הרבה פעמים במינימליזם וצבעים בהירים.

 

היתרון של השימוש באוף וייט

  1. הבצע הבהיר מעניק מראה טהור, עדין ונקי – מי שלובש אוף וייט שובה את ליבם של הסובבים איתו. זה משדר קלאסיות אבל לא התנשאות לכן זה כל כך מושך.
  2. לאוף וייט אין אמירה מודגשת. הרבה פעמים בגדים עם אמירה קיצונית (למשל בגדים צבעוניים מאוד או גולגולת על החולצה) יכולים להיות לא נעימים לסביבה ולדחות אנשים.
  3. אוף וייט יכול להתאים לכל אחד כיוון שהוא לא אומר משהו מסוים. הצבע הבהיר הזה יכול לשמש כל אדם וזה בכלל לא יראה מוזר לסביבה.
  4. אוף וייט משתלב טוב עם רוב הצבעים.
  5. אוף וייט מתאים הן לגברים והן לנשים.

 

מותג העל אוף וייט

מותג העל שהוקם בשנת 2012 לפני תשע שנים בדיוק, הפך מאז לסמל יוקרתי ואופנתי ביותר והוא הצליח כבר לכבוש את ישראל. המוסד הוקם לפני 9 שנים במילאנו על ידי אבלו – מעצב אמריקאי. המותג מצליח מאוד בעיקר באירופה ועשה לו שם בכל העולם. המוצר דוגל במוצרים פשוטים, מינימליסטים, בגובה העיניים ומתאימים לכל אחד. תוכלו למצוא בגדים, בגדי ים, אקססוריז ונעליים. החיבה לפשטות ולצבעים הבהירים נתנה למותג את השם – וכפי שניתן לראות המוצרים באמת מסמלים פשטות וניקיון עיצובי. לפרטים על off white collections . בנוסף, אבלו עושה צעדים מקוריים בעולם האופנה בכך שמשלב תחומים שונים – נגיעות של וינטג' עם מודרני, מחויט וספורטיבי ועוד. השילובים האלה משגעים את עולם האופנה וכל פריט חדש שיוצא לרחבי העולם הופך ללהיט הבא שכל אחד רוצה לעצמו.

 

סיכום

אוף וייט הוא צבע אלגנטי ופשוט שנכנס מאוד לאופנה בשנים האחרונות. המותג שנקרא על שם הצבע הזה הפך ליוקרתי ומפורסם מאז שהוקם זאת בזכות לפשטות ולמקוריות שחבויות בבגדים שלו – אין יומרנות אבל יש הרבה סטייל וחדשנות בכל מוצר בחנות. אם עוד לא ביקרתם באתר הגיע הזמן.

 

חולצות בצבעים שונים

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו