מתי צריך להתייעץ עם עו"ד אובדן כושר עבודה?

אובדן כושר עבודה הוא מצב שבו עובד של חברה או עסק מסוים נפגע בזמן העבודה או כתוצאה ממנה ובשל כך הוא לא יכול לחזור לעבוד.

הפגע יכול להיות מסיבות שונות ואין זה משנה בפני החוק. הן אם הפגע היה בתאונת דרכים או ממחלה שהעובד קיבל בגלל העבודה – יש להעניק לו פיצויים.

יש אבדן כושר עבודה זמני בו הפיצוי ניתן לתקופה ויש אבדן כושר עבודה לתמיד בו הפיצוי הוא לכל החיים.

יש אנשים שנוטים לזלזל בביטוחים משום שהם אומרים "זה לא יקרה לי" – זוהי אמירה ט]שית כי אין לנו שליטה על כך ולא כיף להיפגע מהעבודה ולהיות בלי ביטוח שיעניק לך פיצויים שיכלכלו את המשפחה שלך.

אל תקלו ראש בפיצויים, ביטוחים וכדומה כי הם יכולים להציל אתכם בבוא היום חס וחלילה.

 

מהי תביעת ביטוח?

תביעה רלוונטית למקרים בהם הביטוח לא מוכן לתת פיצויים מסיבות שאינן מוצדקות וזה פוגע בזכויות האזרח. למשל – חברת הביטוח יכולה להגיד שהפגיעה לא הייתה מהעבודה או שהעובד נפגע כי הוא היה חולה במחלה מסוימת ועוד תירוצים. כמובן שאלו טענות שניתן להפריח בקלות, אך חשוב להשתמש ביכולותיו של עורך דין מנוסה.

 

 אז מתי להתייעץ עם עורך דין?

אם נתקלתם בסירוב מחברת הביטוח כדאי שתגישו תביעה בהקדם יחד עם עורך דין מקצועי. עורך דין ידע לאסוף את המסמכים, לפנות אל בית המשפט, להשתמש בטיעונים הנכונים והוא ידע כמה מגיע לכם יותר ממכם – אז אם אתם במצב הזה הזדרזו למצוא עורך דין מקצועי ואיכותי. לפרטים על עורך דין שיעזור לכם לקבל את מה שמגיע לכם – www.ronkinlaw.co.il

 

סוגי ביטוח

  1. ביטוח רגיל – מציע פיצויים רק אם האדם לא יכול לעבוד בשום עבודה. אם הנפגע יכול לעבור עבודה, גם אם היא מעניקה פחות כסף, הוא לא יקבל פיצויים. ביטוח בסיסי אמנם יעלה פחות אבל הוא עלול להביא אתכם למצב שלא הייתם רוצים להיות בו כי קשה להחליף עבודה באמצע החיים במיוחד אם יש ירידה בתנאים והעבודה היא במשהו שאתם לא אוהבים.
  2. ביטוח מורחב – ביטוח מומלץ יותר שמציע העלאה בתנאים – אם אדם לא יכול להמשיך בעבודה שבה עבד הוא יקבל פיצויים גם אם הוא יכול לעבוד בעבודות אחרות. אולי זה נשמע לכם מיותר להשקיע בזה אבל זה לגמרי משנה את התמונה אם חס וחלילה תגיעו למצב הזה.

 

סיכום – עורך דין תאונות דרכים

כדאי לכם לבחור עורך דין שממליצים עליו כדי להיות בטוחים שתרוויחו את הפיצויים. חברות ביטוח יודעות להתמקח כי ככה הן עושות כסף אז אל תתמודדו לבד. בחרו מסלול ביטוח מורחב כדי להעלות את התנאים שלכם. שמרו על עצמכם בזמן העבודה!

 

משקל

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו