מערכת אקולוגית דיגיטלית יעילה: כבלי מחשב ועמוד השדרה של התשתית הטכנולוגית של עיר גדולה

הם נמצאים מסביבנו ומאפשרים לנו לבצע פעולות פשוטות ומורכבות כאחד. מדובר כמובן בכבלי המחשב שנחשבים לעמוד השדרה של התשתית הטכנולוגית המתקדמת. המדריך הנוכחי יצא לבדוק את הכבלים השונים, במטרה לרכז במקום אחד את כל הסוגים הנפוצים והחיוניים ביותר שנמצאים בבתי אב ומשרדים. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שתצאו מומחים בנושא.

 

תכירו את כבלי המחשב הנפוצים ביותר שנמצאים בביתכם

בחרנו להציג בפניכם את 3 הכבלים שנמצאים בכל בית ומשרד:

  • כבל VGA
  • כבל DVI
  • כבל HDMI

יכול להיות שאינכם מכירים את הכבלים בשמם, אבל תהיו בטוחים שאתם עושים בהם שימוש על בסיס יום יומי. נתחיל בהסבר אודות כבל ה – HDMI  תחילה שמאפשר לחבר באופן ויזואלי ואודיו את המחשב אל מסך הטלוויזיה. כבל ה – VGA שבחרנו לציין גם כן נחשב לנפוץ ביותר מבין כל הכבלים שמעבירים אינפורמציה ויזואלית. בשונה מקודמו, הוא אינו מאפשר להעביר אודיו. הכבל האחרון שנבחר לככב במדריך הוא ה – DVI שמאפשר להעביר אות אנאלוגי (הכבל המתקדם ביותר יכול גם להעביר כיום אות דיגיטלי).

כבלי מחשב שנמצאו בבית שלך

יש גם כבלי מחשב שנמצאים במשרדים

אי אפשר לכתוב מדריך שמציג כבלי חשמל שמתחברים למסכי המחשב, מבלי לציין את אלה שנמצאים בסביבת עבודה. כבלים אלה מאפשרים לחבר את המחשב למכשירים אחרים, כמו למשל, מקלדות, עכברים, מודמים, מדפסות, התקני זיכרון ואפילו סורקים. כל עסק צריך את הכבלים האלה כדי להתקיים. שכן, הטכנולוגיה עדיין לא מאפשרת להשתמש במכשירים אלו באופן נוח ומובנה במחשב הנייד או הנייח.

 

אלה כבלי המחשב שנמצאים בכל משרד

יש 2 כבלים שמאפשרים לחבר בין המכונות שצוינו לעיל לבין המחשב:

  • כבלי LAN
  • כבלי PS

הסוג הראשון, כבלי LAN, אלו כבלים שמאפשרים לחבר את המחשב אל המודם באופן מאובטח. השימוש בהם מאפשר להעביר נתונים באופן קולח. הסוג השני, כבלי PS מאפשרים לחבר את המקלדת והעכבר למחשב.

כבלים

כבלים כלליים

יש רשימה ארוכה של כבלים שמשמשים אתכם לצרכים יום יומיים. המוכר ביותר שבהם הוא כבל ה – USB שמאפשר להעביר חומרה ממכשיר אחד לאחר. כבל נוסף הוא ה – FIRE WIRE שמעביר נתונים במהירות גבוהה במיוחד. השימוש בו נעשה בדרך כלל במצבים שבהם יש צורך להעביר מידע "כבד" ממצלמות איכותיות והתקני זיכרון אל המחשבים הניידים.

 

השורה התחתונה – עכשיו אתם מומחים בכבלי מחשב

עד כאן המדריך שריכז את כל האינפורמציה החיונית אודות כבלי המחשב הנפוצים ביותר. בשלב זה אתם יכולים להיות בטוחים שהעשרתם את הידע הכללי שלכם. שכן, יש בידיכם את המידע המקיף בכל הנוגע לכבלי המחשב שמשמשים למטרות ביתיות ומשרדיות. אנו מזמינים אתכם להעביר את הפרטים הלאה, כדי שגם אחרים יכירו בכבלים הללו וישתמשו בהם בעת הצורך.

כבלים למחשב

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו