היתרונות בבת מצווה בטבע בשנת 2022

היום, בעידן המודרני בת מצוות הפכו לאטרקציה מיוחדת ומעניינת והשתנו מאירוע כיפי וקטן לחגיגות הפיכת הבת מילדה לנערה לאירוע מושקע ומיוחד שנועד עבור חגיגות בתכם. חלק מהשתנות מטרות האירוע ואופן ביצועו מתבטאים גם במקום בו אתם בוחרים לקיים את האירוע. בשנה בה אנו חיים 2022, הרבה מהאירועים עברו לטבע. המקום ממנו כולנו באנו ואליו נשוב. אבל מהם היתרונות בקיום בת מצווה בסביבה טבעית ? ומה חשוב להתחשב באירוע מסוג זה?

 

אירוע בטבע – החיבור האמיתי למקום ממנו באנו

אחד הסימולים הגדולים ביותר שמייצג אירוע בטבע הוא ההקשרות והחזרה לשורשרים האמיתיים של כולם. קיום בת מצווה בטבע תאפשר לכם ולבתכם ליצור חוויה מיוחדת ומעניינת שתכלול בתוכה את המשמעות האמיתית והערכית של האירוע. בנוסף לכך, אירועים שיתקיימו בטבע יכולים לשקף הרבה מאוד ערכיות אצל המשפחה שלכם. אותה הערכיות תבטא את החשיבות שבסביבה הטבעית והחיבור העמוק שיש לכל אדם עם הסביבה הטבעית.

יש לציין כי במיוחד בתקופת הקורונה החשיבות של אירוע בטבע עולה עוד יותר. בתקופת הקורונה אנשים רבים חוששים להגיע למקומות סגורים שכן לא ידבקו בנגיף. אירוע בטבע יאפשר לכם ליצור חוויה אולטימטיבית שתאפשר גם לחוששים ולאורחים מקבוצות הסיכון לנכוח באירוע שלכם מבלי להסתכן בהדבקות בנגיף.

חשוב להוסיף כי אירוע בטבע יסיר מכם את האחריות שבהדבקה בנגיף הקורונה. בשנות הקורונה האחרונות היו הרבה אירועים שכונו אירועי הדבקה בעקבות הסרת המסכות באיזורים סגורים. האירוע שלכם יוכל להבדל מאירועים אילו באמצעות מניעת ההדבקה ההמונית דווקא באירוע שלכם ובכך להזכר כאירוע משמעותי וכיפי ולא כעוד סתם אירוע חסר אחריות בו נדבקו אנשים רבים.

יש להדגיש כי אירועים בטבע יכולים ליצור חוויה משמעותית יותר גם לאורחים וגם לילדה. מחקרים רבים הצביעו על כך שזכרונות לטווח ארוך יחרטו בצורה טובה יותר באמצעות גירוי עוצמתי של החושים. בנוסף לכך התגלה כי בסביבה טבעית האדם משחרר הורמונים שמורידים את לחץ הדם ודופק הלב. השילוב של שתי עובדות אילו יאפשר לאורחים שלכם לזכור בברור את האירוע בצורה עוצמתית וחיובית.

 

במה חשוב להתחשב באירועים בטבע

  1. תנאי מזג האוויר – חשוב להבין שיחד עם כל היתרונות שקיימים באירוע בטבע , האירוע יכול לההרס בעקבות תנאי מזג אוויר קשים. לכן, לפני שאתם קובעים תאריך לאירוע בדקו את מזג האוויר באותו היום. יש להתחשב בתנאי מזג האוויר גם אצל בוק בת מצווה בטבע בשנת 2022 .
  2. מקומות ישיבה – חשוב ליצור מרחב נעים ונוח גם בטבע, שלעיתים עלול להיות קצת מגביל. מומלץ לזכור חברות אירועים המתמחות בהפקת אירועים בטבע.

 

חשוב לזכור כי האירוע צריך למצוא חן בעיניי בתכם

עליכם להבין כי בסופו של יום האירוע אשר תפיקו הוא עבור הבת שלכם, ויחד עם מגבלות הקורונה הקיימות יש לדאוג כי בתכם תאהב ותתחבר לנושא ולתכנון האירוע. בהצלחה!

לדבר מצווה

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו