מה חשוב לזכור כשבוחרים תנור משולב?

לתנור טוב יש משמעות רבה במטבח ובבישולים ובאיכות שלהם. לכן, בחירה של תנור היא חלק חשוב. כשבוחרים תנור צריך לשים לב לכמה דברים, בעיקר כשמדובר בתנור משולב. בכתבה שלפניכם, נציג עבורכם מספר דברים שחשוב לקחת בחשבון בבחירת תנור משולב. מוזמנים ומוזמנות לקרוא.

 

מה זה תנור משולב?

תנורים משולבים מורכבים ממספר פרמטרים שהופכים אותם להיות אחרים מתנור שהוא "רגיל" וסטנדרטי. בתנור זה יש תא אפייה, בנוסף, כיריים וכך ניתן להשתמש בו בצורה משולבת. חשבו על כך, תוכלו לבשל משהו במחברת ואז לתת לו חימום נוסף בתנור מבלי הצורך להפעיל שני מכשירים שונים או ללכת למקום אחר במטבח בכדי להעביר את האוכל אליו.

עוד יתרון של התנור, שהוא פחות תופס מקום ככה, במקום שיהיו לכם גם גז וגם תנור במטבח, הכל נמצא במכשיר אחד באותו מקום. דבר שעשוי גם להשפיע לחיוב על הנראות והעיצוב של המטבח. ישנם תנורים משולבים עם כיריים של גז וכאלה גם עם כיריים חשמליים.

אז איך לבחור?

לפני שניגשים למשימה, חשוב לקחת בחשבון שבתנור משולב יש לבדוק לעומק גם את החלק של התנור והאפייה וגם את החלק של הכיריים והבישול. לכן, את כל אחד מהפרמטרים יש לבדוק בנפרד ולקחת תנור ששניהם ברמה גבוה.

כיוון והתנור נדרש גם לחשמל וגם לגז חשוב לבדוק את הגודל שלו לפי שמחלטים איזה לקנות, בכדי שיתאים למקום ריאלי ונכון במטבח שלכם. לאחר מכן, בדקו את התוכניות והפונקציות של התנור, בהתאם למה שאתם מחפשים ומשתמשים. בדקו את תוכניות האפייה, הגריל, בישול באידוי בחלקם, מצב טורבו ועוד.

מאפיינים חשובים נוספים קשורים בנוחות והשימוש של התנור. עד כמה הוא נגיש, קל לתפעול, נוח לנקות אותו, האם יש לו טיימר ועוד. מרכיבים אלה עשויים להשפיע על איכות הבישול ועל החוויה שלכם מהאפייה.

 

שלב הכיריים

כפי שציינו בתנור משולב יש לבדוק את רמת האפייה וכן, את המבנה של הכיריים. במקרה זה חשוב לבדוק את האיכות של המעברים, האם הם מיוחדים, לאיזה בישול הם מתאימים, מהי עוצמתם ועוד. כיריים נוטות להתלכלך לכן גם כאן, חשוב לבדוק את האופציות לניקוי, האם הן קלות או מסובכות, עד כמה הכיריים צוברות לכלוך.

עניין נוסף וחשוב לא פחות, הוא הבטיחות. צריך לבדוק את המנגנוני בטיחות של הכיריים למקרה של דליפת גז או מצב מסוכן אחר. זה חשוב מאד וכדאי להשקיע בכך עוד כסף אפילו.

 

בסיכומו של דבר

בחירה בתנור משולב היא אופציה טובה, נוחה, נגישה ויעילה. לכן, כאשר אתם רוצים לרכוש אחד כזה, חשוב שתשימו לב למאפיינים הן של הכיריים עצמם והן של התנור. חשוב שתתאימו את התנור לאיזור נוח במטבח בו יש חיבור גם למקור של חשמל וגם חיבור לגז. כשאתם בוחרים תנור קחו בחשבון את נושא הבטיחות.

תנורים משולבים

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו