מה זה מספר כוכבית?

התחרות בעולם העסקים מניעה מערכת שיווקית רחבת היקף הכוללת שימוש במדיות אונליין ואופליין על מנת להגיע לקהל לקוחות פוטנציאליים גדול וממוקד. מלבד קידום אתר אינטרנט ושיווק ברשתות החברתיות ובשירותים מקוונים נוספים, חברות רבות עושות שימוש גם בשירות טלפוני חשוב: מספר כוכבית. מהו מספר כוכבית? מי נזקק למספר כוכבית ומהם יתרונותיו? המידע הרלוונטי בפוסט הבא.

 

מספר כוכבית – שירות טלפוני מתקדם

מספר כוכבית הינו מספר טלפון בין 5 ספרות בלבד המקשר את הלקוחות עם נציגי החברה בקלות. הספרות הספורות מקלות על הצרכנים לזכור את המספר מה שמטייב את התקשורת בין הלקוח לחברה וממילא מרחיב את מעגל הלקוחות ומדרג גבוה יותר את מדד שביעות הרצון של הלקוחות.

 

איך פועל מספר כוכבית?

מספר כוכבית מקושר לקו טלפון רגיל ובביצוע שיחה מטעם הלקוח מתבצעת הפניית השיחה אל החברה הרלוונטית. ההעברה מתבצעת על ידי חברות התקשורת.

 

הפונקציות השימושיות של שירות מספר כוכבית

השירות של מספר כוכבית, מעבר למיתוג, הרחבת מעגל הלקוחות ושימור מציג גם מספר אופציות ניהול אפקטיביות שממקסמות את יחסי התקשורת בגזרה הטלפונית. בין השאר תוכלו להשתמש בפונקציות הבאות:

 

  • ג'ינגל המתנה למענה

חווית המתנה הינה חוויה בלתי רצויה בקרב לקוחות. על מנת להנעים את זמן הציפייה למענה, תוכלו להטמיע במערכת ג'ינגל ייחודי לחברה שלכם. תוך כדי המתנה לשירות יוכלו הלקוחות להאזין לשיר המתאר שירותים שונים של החברה ומדגיש את נקודות החוזקה. להיבט המוזיקלי יש השפעה משמעותית בשיפור תדמיתי.

 

  • מעקב שיחות לקוחות

על מנת להגיע לפרסום ושיווק ממוקדים, סקרים וסטטיסטיקות שיחות מנתחים את פרופיל הלקוח ומאפשרים לתת פוקוס על תהליכי שיווק ומכירה יעילים. באמצעות מעקב לקוחות ניתן להשיג נתונים מדויקים ולהגיע למסקנות חשובות בתחום המיתוג, המיצוב והשיווק הממוקד.

 

  • הפניית שיחות לקוחות

באמצעות שירות מספר כוכבית ניתן לקבל שיחות מכל מקום. הפניית שיחות תעביר שיחות גם לטלפון הנייד ולא תגביל אתכם למענה אך ורק במבנה המשרד. פונקציה זו הופכת אתכם לזמינים ונוכחים בעבודה גם בשעות היום והלילה בהם אתם מחוץ למתחם העסקי.

 

יתרונות השימוש במספר כוכבית

מעבר לקידומות זכירות כגון: 1-800 כמספר חינמי או 1-700 כמספר בתשלום חלקי, מספר מקוצר הוא חלק מתדמית עסקית רצינית ואמינה. הוא מהווה מושג נרדף לשם העסק ונותן ערך מוסף באספקט הפרסומי. המספר הזכיר מקל על הלקוחות את צורת התקשורת ומהווה כלי לשימור והגדלת מספר הלקוחות הקיימים.

 

לסיכום – שירות מספר כוכבית

שירות מספר כוכבית הינו שירות בו עושים שימוש עסקים המעוניינים במיתוג חכם, בנגישות לקהל הלקוחות ובשימוש בפונקציות למקסום חווית השירות וכן מספר כוכבית מאפשר מעקב בזמן אמת וביצוע סטטיסטיקות לצורך בניית אסטרטגית שיווק ממוקדת. התקדמו למספר כוכבית ושפרו את תדמית העסק ואת מדד שביעות הרצון.

שיחה נכנסת

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו