מה זה אינסטהבלוק?

מחפשים דרך מקורית להציג לראווה את התמונות המשפחתיות והאישיות שלכם בדרך מעניינת במיוחד? מחפשים מתנה מקורית שתרגש מישהו שחשוב לכם? אינסטהבלוק היא דרך מקורית ומרעננת להדפסת תמונות אישיות על גבי בלוק עץ טבעי אותו ניתן לתלות על הקיר מראה קיר תמונות נפלא, להנחה על מדף, על שולחן העבודה או בכל מקום אחר בו תרצו להתגאות בילדים, בנכדים, בבני הזוג, בתמונות מהטיול הגדול או חיות המחמד. 

 

בלוקים – אינסטהבלוק בקליק אחד

בלוקים הינה חנות מקוונת בה תוכלו להזמין לעצמכם אינסטהבלוק בתוך מספר דקות ולקבלו הביתה במשלוח או לאסוף אותו מן החנות ברמת גן. באתר תוכלו לבחור גודל וצורה, לאחר מכן להעלות את הקבצים, לאשר ולשלוח.

המוצר יהיה מוכן בתוך זמן קצר בלבד ולכם תהיה דרך מקורית ומרעננת במיוחד להציג לראווה את כל מה שאתם מתגאים בו על קיר הבית והמשרד, על המדף או על שולחן העבודה. הבלוק עשוי מעץ טבעי, משתלב בכל קו עיצובי  ותמיד נראה נפלא.

אינסטבלוק

מה זה אינסטהבלוק?

עד היום היה נהוג להדפיס תמונה בעובי נייר ולמסגר אותה במסגרת עץ או מתכת כדי שתהיה לנו תמונה אישית של האנשים שאנחנו הכי אוהבים או מזכרת מיוחדת מאירוע מיוחד, כיום ישנם פתרונות רבים ומגוונים להצגת התמונות האישיות שלכם כגון פוטובלוק, הדפסה על גבי בלוק עץ שנקראת בלשון העם גם אינסטהבלוק, על גבי קנבס, זכוכית, קאפה ועוד. ההדפסה על בלוק העץ הטבעי מעניקה לתמונה נפח ומראה עיצובי חדשני ואופנתי.

 

איך מזמינים אינסטבלוק?

בדרך פשוטה וקלה במיוחד. בחנות המקוונת של בלוקים תוכלו להזמין אינסטהבלוק בשלושה שלבים פשוטים:

  • בוחרים את הגודל והצורה הרצויים של הבלוק מתוך מגוון אפשרויות במחירים משתלמים במיוחד. יש בלוקים מרובעים ובלוקים מלבניים, אפשר להשאר עם אותה הצורה או לגוון כדי ליצור עניין ומראה מיוחד.
  • מעלים את הקובץ הרצוי ומניחים אותו בצורה הרצויה על גבי הבלוק כדי לראות כיצד תיראה התוצאה הסופית. שימו לב שבבלוקים בצורת ריבוע ייתכן ושולי התמונה האישית שלכם לא יופיעו.
  • לאחר שאתם מרוצים מן התוצאה אתם מאשרים, הקובץ נשלח אל החנות והעבודה על הבלוק שלכם מתחילה. תוכלו לאסוף את המוצר המוגמר מן החנות הממוקמת ברמת גן, או להזמינו עד לפתח הבית והמשרד והוא יגיע בתוך מספר ימי עבודה.

 

מה עוד תוכלו למצוא בבלוקים?

בחנות המקוונת של בלוקים תוכלו למצוא שפע של רעיונות לעיצוב הבית באמצעות תמונות אישיות המודפסות על גבי קנבס, לתחושה של יצירת אמנות אמיתית מן התמונה האישית שלכם, להדפסה על זכוכית למראה אסטתי, מודרני ונאה במיוחד, הדפסה על קאפה ליצירת עומק ונפח לתמונה, על גבי פרספרקט לתמונה חדה וברורה שנשמרת לאורך זמן ועוד ועוד. בדרך זו תוכלו ליצור עיצוב מדהים לבית שלכם בלחיצת כפתור ובקלות רבה.

אינסטבלוק

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו