מה היא חבילת הגלישה בחו"ל הכי משתלמת?

הקיץ מתקרב וזה הזמן לצאת ולבדוק את כל הפרטים החיוניים שיאפשרו לכם לטוס לחו"ל ללא דאגות. יצאנו בסדרת מדריכים מקיפה בנושא שתציג בפניכם בכל פעם הליך אחר שתצטרכו לבצע טרם הרכישה. הפעם, יצאנו לבדוק מקרוב את חבילות הגלישה וחזרנו עם אלה המשתלמות ביותר. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שאתם בוחרים נכון גם בתחום זה.

 

תכירו את חבילות הגלישה הקיימות שהוצעו לנו

יצאנו לבדוק את חבילות הגלישה השונות שקיימות כיום ומוצעות על ידי חברות הסלולר. קיבלנו מעל ל – 4 הצעות שונות מכל החברות ביחד. נציין כי חבילות אלה כללו גלישה ברשת וגם שיחות. לאחר שקיבלנו כמה הצעות יקרות להחריד, המשכנו לבדוק את התחום.

שיחה עם מכרים שטסים באופן קבוע לחו"ל גרמה לנו להכיר בחבילת גלישה אחרת, משתלמת הרבה יותר. מדובר בחבילת הגלישה של Esim. זו הפעם הראשונה ששמענו על אפשרות זו. לכן בחרנו להציג אותה תחילה בפניכם. נציין כי מדובר בכרטיס סים אלקטרוני מהפכני שמאפשר לכם להיות זמינים בכל מקום בעולם.

תכירו את חבילות הגלישה הקיימות שהוצעו לנו

הסיבה ה – 1 שגרמה לנו לבחור באיסים: הזמינות

הבנו די מהר כי חבילת הגלישה של esim לחול היא המשתלמת ביותר בגלל שזו מאפשרת לכם להישאר זמינים בכל דרך שהיא. אתם לא צריכים להתנתק מהוואצאפ או מהוויז. שכן, תוכלו לעשות שימוש במכשיר הנייד שלכם כרגיל, כאילו לא יצאתם בכלל מהארץ.

הסיבה ה – 1 שגרמה לנו לבחור באיסים הזמינות

הסיבה ה – 2 שגרמה לנו לבחור באיסים: החיסכון הכלכלי

אנו משערים שזה ברור לכם שהבחירה בחבילת הגלישה של איסים הגיעה אל המקום הראשון גם בגלל העלות. נציין כי חיפשנו חבילת גלישה בחול בזול והבנו שאיסים מאפשר ליהנות מעד 50% חיסכון בהשוואה לחבילות אחרות שהוצעו לנו על ידי חברות הסלולר השונות. כך שאתם יכולים להשתמש בכסף שנותר לכם לקניות בדיוטי פרי או בקניון שנמצא בסמוך למלון שלכם.

 

בחרתם בחבילת הגלישה של איסים? הנה הסבר קצר אודות ההתקנה של הכרטיס

אם בחרתם בחכמה בחבילת הגלישה הזמינה והזולה ביותר שהוצעה לכם (האיסים), עליכם לדעת שההתקנה שלה היא מהירה ופשוטה. בשלב הראשון, עליכם לשים לב שיש לכם חיבור יציב לרשת (שכן, אתם לא רוצים לגלות שהאינטרנט יתנתק באמצע ההליך ותצטרכו להתחיל מהתחלה).

לאחר מכן, עליכם להיכנס לחנות האפליקציות ולהתקין את אפליקציית האיסים במכשיר שלכם. בשלב זה תצטרכו לעקוב אחר ההוראות שיוצגו בפניכם על המסך, עד שתקבלו אישור שהחבילה נקלטה במערכת.

 

אתם יכולים לטוס לחו"ל בראש שקט

עכשיו אתם יודעים שחבילת הגלישה המשתלמת ביותר לחו"ל היא החבילה של איסים. כך שנותר לכם רק לבצע את ההתקנה של האפליקציה ולרכוש לעצמכם חבילה משתלמת באופן משמעותי. אתם מוזמנים כמובן להעביר את המידע לחברים ומכירם שמתכננים גם כן לטוס לחו"ל בקרוב ולא יודעים באיזו חבילה לבחור.

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו