מה היא השיטה המומלצת להשתלת שיער?

אחד מטיפולי היופי הרווחים ביתר בקרב גברים הוא השתלת שיער. אצל גברים, במיוחד בישראל התקרחות היא בעיה נפוצה, ואם אתם רוצים להחזיר לראש שלכם את השיער, אין מנוס אלא מביצוע של השתלה. לפני שאתם עושים את זה, חשוב להבין איך בדיוק מבצעים את ההשתלה, ועל מה חשוב להקפיד כדי שהיא תוביל אתכם לתוצאה טובה בסוף התהליך. 

 

השתלת שיער

ביצוע השתלת שיער הוא הליך רפואי שבו מחדשים את השיער שיש על הראש. עוד לפני שנסביר לכם איך בדיוק כל זה נעשה, חשוב להתייחס להליך הזה בכובד ראש. השתלת שיער היא לא עוד תהליך, וחוץ מההשפעה הרבה שיש לו על יופי שלכם, הוא הליך מורכב מאוד. כאשר אתם בוחרים מכון לביצוע ההשתלה, אל תתפשרו על האיכות של המכון.

בשנים האחרונות צצו בישראל מספר רב של מכונים להשתלות שיער, ועליכם לבדוק היטב את הרמה של המכון בו אתם מבצעים את ההשתלה שלכם. אם מבצעים אותה בצורה לא נכונה, עלולה להיות להשתלה השפעות שליליות מאוד, ובעזרת בדיקה של המכון תוכלו פשוט להימנע מסיטואציה כזו. כאן נספר לכם איך עושים השתלת שיער הכי טובה בעולם.

השתלת שיער

התקרחות

כדי להבין טוב יותר את השיטה לביצוע השתלת שיער, חשוב להבין קודם כל את הגורמים להתקרחות. השיער שלנו נושר וצומח כל הזמן. בדיוק כמו העור, גם השיער למעש המורכב בתאים זעירים שלא ניתן לראות בעין. במצב התקין הנשירה של השיער פחותה מהצמיחה שלו מה שמאפשר לנו לשמור על שיער מלא. ההתקרחות מתרחשת כאשר יש היפוך במשוואה הזו.

 

זקיקי השיער

אם ננסה להמשיך את המצב הזה, אפשר לחשוב על השערה בתור גבעול, כאשר השורש שלה נמצא בתוך הקרקפת. השורש הזה נקרא זקיק, ולמעשה על הקרקפת שלנו יש כמות אדירה של זקיקים כאלו. כל עוד הזקיקים בחיים גם שיער שנושר יצמח בשנית, אולם במצב של התקרחות יש זקיקי שיער שמתים ואז לא צומח במקום שבו נשר השיער שיער חדש.

השתלת שיער

השתלת שיער

בהשתלת שיער אנחנו פשוט מנסים להתגבר על המצב הזה על ידי השתלה של זקיקים חדשים. בגוף ישנם חלקים שבהם הזקיקים פוריים יותר, מה שאומר שגם אחרי הזקיקי השיער של הקרקפת מתו, עדיין אפשר לקחת את אותם זקיקים ולהשתיל אותם על גבי הקרקפת. לאחר תקופה מסוימת שבה הזקיקים יתאקלמו על הראש, השיער שלנו יחזור לצמוח בדיוק כמו בעבר.

 

לסיכום

השתלת שיער נועדה למנוע מצב של התקרחות ולהחזיר את מראה השיער שלנו לקדמותו. השיטה הרווחת שבה נעשית השתלת שיער היא לקיחה של זקיקים שיער ממקומות אחרים בגוף שבהם זקיקי השיער עדיים פוריים. הזקיקים מושתלים על גבי הזקיקים המתים שעל הקרקפת, וכך השיער שלנו חוזר לצמוח בשנית. את ההשתלה חשוב לבצע במקום מקצועי כדי להגיע לתוצאות טובות.

השתלת שיער

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו