מה היא גניקומסטיה?

לאחרונה ישנה עלייה משמעותית במספר המתעניינים בגניקומסטיה. מקרה שאירע לבחור צעיר ממרכז הארץ והופץ ברשתות החברתיות הביא לשיח ער בנושא. אנחנו קראנו ממש במקרה כמה פוסטים שהציגו את הגניקומסטיה באופן שגוי והבנו שמישהו צריך לעשות פה סדר.

לכן, החלטנו להוציא מדריך מקיף בנושא שיאפשר לכל אחד ואחת לדעת מהי גניקומסטיה אחת ולתמיד. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שרציתם לדעת, אבל לא ידעתם את מי לשאול.

 

תכירו את האנשים שעזרו לנו להגיע להגדרה המדויקת

המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו וזה מידע שאנחנו מוכרחים לציין בפניכם. מדובר בעצם בסוג של גילוי נאות שחייב להיכתב בשורות הראשונות של המדריך. יצאנו לבדוק את הנושא אל מול אנשים שחוו גניקומסטיה בשנים האחרונות וביקשנו לדעת מהי ההגדרה של המושג מנקודת מבטם.

אנו מוכרחים להודות שהופתענו לקבל מעל ל – 40 פניות מצד מי שמכירים את הגניקומסטיה מקרוב. קראנו את כל המידע שנמסר לנו והפכנו אותו בסופו של דבר למדריך החיוני הזה. אנו רוצים להודות בהזדמנות הזו לכל מי שסייעו לנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, הוא רואה אור וצפוי להביא למודעות חיונית בנושא.

דַדָנוּת

מה זה גניקומסטיה?

גניקומסטיה זו ההגדרה הכוללת של מצב שכולל התפתחות יתר או הגדלה של רקמת השד. ראוי לציין כי הדבר בא לידי ביטוי בקרב נערים וגברים. כשזה קורה, השדיים הופכים להיות גדולים יחסית. אם לא די בכך, הם עשויים גם לצמוח באופן שאינו אחיד או סימטרי.

הפרעה זו מתקיימת לא פעם בגיל ההתבגרות, כאשר מתחוללים שינויים הורמונליים, אך היא יכולה לבוא לידי ביטוי גם בקרב תינוקות וגברים. יש מי שמחפשים אחר פרטים על ניתוח של גניקומסטיה מחיר. אם זה משהו שמעניין אתכם, עליכם לפנות אל מכון שמבצע ניתוחים קוסמטיים.

 

אז ניתן לטפל בתופעה?

בהחלט. רבים בקרב אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי הם טיפול בגניקומסטיה באמצעות טיפול ניתוחי קצר. לדבריהם, ניתן לפנות אל מכונים מוסמכים שמבצעים הליכים אסתטיים ולקבל מידע מקיף בנושא. הטיפול אפשר להם להרגיש הרבה יותר בטוחים בעצמם. שכן, המבוכה שהם חשו כאשר הסתכלו במראה או הלכו לים והבריכה עם בגד ים, פשוט התפוגגה.

 

בחירה במכון מנתח מומלץ

מדובר בהליך ניתוחי לכל דבר ועניין. לכן, אנחנו ממליצים לכם לערוך בירור מקיף מראש. אל תגיעו אל מכון מסוים כך סתם מבלי לקרוא ביקורות שנכתבו או נאמרו לכם על ידי אחרים שעברו את ההליך. ההמלצה שלנו היא להיכנס לקבוצות של אנשים שסובלים מגניקומסטיה (יש לא מעט פורומים כאלה וקבוצות ברחבי הפייסבוק). תבררו דרכם חוות דעת ורק לאחר מכן, תבחרו את המכון המתאים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהי גניקומסטיה. עכשיו, כשאתם יודעים במה מדובר, נותר לכם לבדוק אם אתם סובלים ממנה ואם כן, לטפל בה כראוי.

דַדָנוּת

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו