מהסדרי ראייה ועד מזונות – כיצד בוחרים עורך דין לענייני גירושין?

בני זוג שמחליטים לפצל את דרכיהם, ולהיפרד לדרכים נפרדות לאחר שנים משותפות של חיים יחד, לעיתים אפילו אף שנים כאלו המלוות בחיי נישואים ובגידול ילדים – נתקלים בקשיים רבים. הרגשות השליליים העלולים לצוף בעת תהליך הגירושין כמו החמצה, עצב על שנגמר, ואולי אפילו אף אכזבה מבן הזוג, לצד עניינים טכניים שצריך לעשות כמו חלוקת רכוש, והסדרים משפטיים, עלולים להיות חוויה לא קלה בכלל עבור שני הצדדים. על מנת להקל את התהליך עד כמה שניתן, מומלץ להיעזר בעורך דין לענייני גירושין.

 

כסף זה לא הכל בחיים

בבחירתכם עורכת דין לעינייני משפחה, אנו ממליצים לכם לא לחשוב יותר מדי על סכום הכסף אותו תבחרו לשלם לבעל המקצוע.  אמנם אכן יש לקחת בחשבון את השיקול הכלכלי, ללא כל ספק, אך אם ידוע לכם כי עורך הדין הינו מקצועי, איכותי, ובעל הישגים מצוינים, אנו טוענים כי המחיר שתשלמו לו שווה את הסדרי הראייה המצוינים שתקבלו בזכות בעל המקצוע, או את הרכוש שתזכו לו בעקבות ההסדרים שעורך הדין יבצע. בבחירה כזו אסור לכם להתפשר, ומגיע לכם לבחור את בעל המקצוע שיבצע עבורכם את תהליך הגירושין בצורה המיטבית, גם אם זה אומר שתשלמו על כך מעבר למה שציפיתם.

 

ידע זה כוח

אם תבחרו עורך דין לענייני גירושין המתמחה בתחומו, בעל ניסיון, אחד כזה הבקיא בשלל המקרים האפשריים בתחום זה, תוכלו לוודא כי תהיו מודעים לכל הזכויות שלכם במהלך תהליך הגירושין, ובעל המקצוע אף יוודא כי תמצו את כל הזכויות הללו. נוסף על כך, עורך הדין יוודא כי תהיו מודעים לפרטים שונים שישמשו אתכם גם לאחר סיום התהליך. כמו במקרים רבים בחיים, גם כאן, ידע זה כוח – לכן, על ידי שכירת עורך דין מקצועי שיסביר לכם את כל מה שחשוב לדעת לאורך כל התהליך, תוכל להבטיח לעצמכם סוף טוב יותר.

 

כך בוחרים עורך דין לענייני משפחה

ראשית כל, אנו ממליצים לכם להשאיר את הבושה בחוץ בכל מה שנוגע לבחירת עורך דין לענייני משפחה וגירושין. אם אתם חווים גירושין, מגיע לכם לעבור את התהליך בצורה חלקה ככל הניתן, וללא עוגמת נפש או וויכוחים מיותרים. על כן, עורך דין מומחה יוודא שכל אלו יעברו מעל ראשכם ככל הניתן, ולא תצאו עם טעם מר בפה מכל התהליך. על מנת לבחור עורך דין איכותי לענייני גירושין, אנו ממליצים לכם לבקש המלצות על אחד כזה מחברים, בני משפחה, או מכרים אחרים שלכם שעברו גירושין גם הם. שתפו אותם בתהליך שאתם עומדים לעבור, ובדקו אם עורך הדין שהם שכרו אכן הביא למיצוי הזכויות שלהם, ונתן להם הרגשה טובה לאורך כל התהליך. פרטו על האיכויות החשובות לכם בבחירת עורך דין לענייני גירושין, ובחרו בבעל המקצוע שיתאים לדרישות שלכם וגם למסגרת התקציב שלכם בצורה המרבית.

 

לסיכום,

לסיכומו של עניין, גירושין הן בהחלט חוויה לא נעימה, אך ניתן להקל עליה עד כמה שניתן בעזרת בחירה של עורך דין בעל יחסי אנוש מצוינים, ידע נרחב וגם הרבה ניסיון.

בית משפט

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו