מהן האטרקציות הכי שוות בחיפה

במאמר הבא נספר לכם על כמה מהאטרקציות הכי שוות שיש לעיר חיפה להציע למבקרים שלה. חלק מהאטרקציות חדשות ומטורפות וחלקן מרהיבות ומרגיעות. בכל מקרה, בין אם הייתם שם כבר ובין אם לא, קחו את המשפחה לחוויה בלתי נשכחת באחת הערים היפות שיש לארץ ישראל להציע, עיר שמלאה בהיסטוריה, חוויות וחלומות.

 

שמורת הטבע חי בר

אטרקציות בחיפה בדרך כלל קשורות למדע וטבע וכך גם האטרקציה הבא- שמורת הטבע חי בר בכרמל מיוחדת וקסומה מסוגה. בשמורה זו מטפלים בחיות מזנים בסכנת הכחדה כמו אייל הכרמל, יחמור פרסי, עופות ונשרים דורסים ועוד. מטרת הפארק היא לטפל בחיות ולאחר מכן להחזירם לטבע. בשמורה ניתן ללמוד את סיפורן של החיות, איך הגיעו לשמורה, ללמוד על זנים נוספים בסכנת הכחדה ולצפות בזנים מיוחדת שנדיר מאוד לראות בטבע.

אטרקציות בחיפה

נינג׳ה סיטי

מתחם הנינג׳ה הראשון מסוגו לילדים והגדול באזור הצפון. עשרות מתקנים הלקוחים מהתוכנית נינג׳ה בדרגות קושי משתנות במתחם כדורים עצום בגודלו המכיל כ-500 אלף כדורים. במתחם קיימים שלושה מסלולים כאשר כל מסלול מתאים לדרגת קושי שונה. ניתן להגיע אל הפארק בחופשות החגים, לחגוג יום הולדת, חוגי נינג׳ה ועוד. ניתן לקרוא על אטרקציות נוספות באתר מגזין haifasport.

 

מדעטק חיפה

מדעטק חיפה הוא המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל. במוזיאון מתקיימות 20 תערוכות קבועות, מיצגים ענקיים, מתחם גיל הרך ותערוכה חדשה בנושא חלל בעלת מיצג ירח ענק, מבוך ענק, חדר בנייה ועוד.  המוזיאון מציג אומנות דיגיטאלית המשלבת אורות וצלילים, מיצגים בטכנולוגית תל ממד, מתחם של מציאות מדומה, חוויות מגוונות למבוגרים וילדים המשלבות הפעלות בנושא מדע, הדגמות, חקירה, יצירה ועוד המון חוויות מגוונות ומעניינות.

אטרקציות בחיפה

מוזיאון העיר חיפה

מוזיאון העיר חיפה ייקח אתכם למסע בתחנות הזמן של העיר, מההיסטוריה המרתקת לעת המודרנית. המוזיאון נמצא במבנה הטמפלרי הראשון אשר שימש בראשית ימיו כבית העם הטמלפרי במושבה הגרמנית. במוזיאון תערוכות מגוונות המציגות את ההיסטוריה של העיר חיפה בתקופות שונות לאורך השנים ומנקודות מבט מיוחדות. במוזיאון ישנן גם תערוכות מתחלפות בנושאים שונים כמו תערוכה רב לאומית או תערוכה בנושא זהות.

 

הגנים הבהאים

הגנים הבהאים הוא אחד האתרים התיירותיים המפורסמים והמוכרים ביותר בחיפה. כולנו היינו שם בין אם בצבא, בשנת שירות, בטיול בית ספרי או טיול עם ההורים. הגנים הבהאים בנויים למרגלות הכרמל והסיור בגנים היפיפיים מרהיב וסוחף. ניתן לראות מהגנים את הים התיכון מה שהופך את הנוף ליפה ומיוחד עוד יותר.

חיפה היא אחת מהערים הגדולות בארץ ולכן לא מפתיע שהיא מלאה באטרקציות וחוויות לכל המשפחה – החל ממוזיאונים, פארקים אתגריים, פארק חיות, ספורט אתגרי, רכבל, חדרי בריחה ועוד. בחיפה ניתן גם למצוא סצנה קולינרית עשירה וחיי לילה מהנים. נו, למה אתם מחכים? 

אטרקציות בחיפה

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו