איך להתאים ארון לצרכים שלך?

ישנו מגוון רחב של ארונות הקיימים כיום בשוק, מה שהופך את הבחירה שלנו בארון ליותר מסובכת. כדי לבחור בקלות ארון, אשר יהיה מותאם לצרכים שלנו אנחנו צריכים לעשות סדר בראש – מה נרצה לאחסן בארון, מה הגודל הנדרש, דלתות פתיחה או הזזה וכו'. אנחנו כאן לתת לכם כמה המלצות שיעזרו לכם לבחור בקלות את הארון המושלם שיתאים בדיוק לצרכים שלכם. 

 

מידות הארון – מה הגודל שיתאים לכם?

בראש ובראשונה נבין לפי כמות הפריטים שאנו רוצים לאחסן מהו גודל הארון שעלינו לקנות. גודל הארון מתבטא בגובה, רוחב, עומק ובמספר הדלתות. לפני שקונים ארון נצטרך למדוד את החלל בו נרצה להניח אותו.

 

דלתות פתיחה או הזזה?

כיום ארון עם דלתות הזזה הוא הארון הנפוץ ביותר בשוק. דלתות הזזה נפתחות כלפי פנימה ולא תופסות לנו מקום. אם יש לכם חלל קטן יחסית אך לא מעט פריטים להכניס לתוכו, תוכלו לרכוש דלתות הזזה – כך עומק הארון יהיה יותר גדול והדבר יאפשר לכם להכיל בתוכו יותר תכולה.

אם אין לנו את דלתות הפתיחה הנפתחות כלפי חוץ יש לנו יותר מקום בחדר ונוכל לשחק עם עומק הארון. ארון הזזה בדרך כלל נוח מאוד, וכיום גם פתיחת הדלתות היא שקטה ונוחה.

ארון עם דלתות פתיחה בדרך כלל יותר זול, אך צריך לקחת בחשבון את החלל שייתפס לכם כתוצאה מפתיחת הדלתות כלפי חוץ. דלת שנפתחת כלפי חוץ יכולה להיתקע בפריט אחר בחדר ולכן האופציות בבחירת המיקום יצטמצמו. תוכלו להעיף מבט על ארונות פתיחה של אוליווד ולהתרשם משני הסוגים.

 

חלוקה פנימית

אחד הדברים החשובים בבחירת ארון הוא – החלוקה הפנימית. מה זה אומר? לא משנה איזה דלתות נבחר לארון שלנו, בכל ארון נמצא מדפים, ווי תלייה ומגירות. אם אתם אנשים שאוהבים לתלות את רוב הבגדים שלהם – תצטרכו לבחור ארון עם ווי תלייה בהתאם. אם אתם דווקא אנשים שיש להם פחות בגדים לתלות ויותר לקפל, במקרה זה תצטרכו לשים יותר דגש על כמות המדפים.

מגירות גם הן לא פחות חשובות –  במגירות תוכלו לאחסן דברים קטנים יותר, או דברים שאתם צריכים שיהיו לכם נגישים. בנוסף, התכולה במגירות תישמר נקייה מאבק ומשאר הלכלוכים שיש לנו באוויר. ככל שתשקיעו יותר מחשבה בחלוקה הפנימית, ככה הארון יהיה מותאם לצרכים האישיים שלכם.

 

חנות עם מבחר רחב

היכנסו לחנות או לאתר עם מגוון רחב של ארונות – זו עוד המלצה שתעזור לכם להבין בדיוק מה אתם צריכים. בחנות עם מבחר רחב של ארונות תוכלו להשוות את הגדלים השונים, את החלוקה הפנימית הקיימת, דלתות ההזזה או הפתיחה ועוד.

 

לסיכום

ארון צריך להיות מותאם בדיוק לצרכים שלכם – הרי זה הוא תפקידו. ככל שתשקיעו יותר בבחירת הארון, החלוקה הפנימית, גודל ודלתות – תוכלו לרכוש את הארון המושלם עבורכם.

אָרוֹן

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו