כל היתרונות במרכזיית ענן

מאז שאלכסנדר גרהאם בל המציא את הטלפון, הטכנולוגיה עברה שינויים משמעותיים. מרכזיות הפכו ממרכזי ענק שמופעלות באופן ידני למערכות אוטומטיות ומהירות. כיום, אנחנו נמצאים בשלב הבא של האבולוציה של עולם המרכזיות – מרכזיות ענן.

בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא מה הן מרכזיות ענן, מה היתרונות שלהן, איך לבחור חברת מרכזיות ענן ועוד. בנוסף, תלמדו האם מרכזיית ענן מתאימה לעסק שלכם, והאם יש צורך בציוד ייעודי למרכזיית ענן.

 

מה זה מרכזיות בענן

מרכזייה בענן – כשמה כן היא – מבוססת על טכנולוגיית ענן מתקדמת. מרכזיות בענן מסייעות לכם בתפעול השוטף של העסק. מרכזייה בענן מאפשרת לכם ליצור שירותי טלפוניה על בסיס חיבור לאינטרנט. העובדה הזו מאפשרת לכם לחבר למערכת לא רק טלפונים נייחים – אלא גם טלפונים ניידים. מערכות מרכזייה בענן יכולות ליצור עבורכם הקלטות של שיחות שירות, דוחות עסקיים ועוד.

 

היתרונות של מרכזיות בענן

היתרון המרכזי של מרכזיות בענן הוא שאין עוד צורך בכבלים. כבלים עושים בלאגן, תופסים מקום ומבלבלים את הטכנאי שמגיע בעת הצורך. מרכזייה בענן עובדת ישירות דרך האינטרנט. בנוסף, מרכזיה בענן מאפשרת לכם להתקין תא קולי מותאם אישית לכל שלוחה. מרכזייה בענן גם מאפשרת לעובדים להמשיך לעבוד גם מחוץ למשרד – שירות מבוקש מאוד בעולם שאחרי מגפת הקורונה.

היתרונות של מרכזיות בענן

איך לבחור חברת מרכזיות בענן

כשאתם באים לבחור חברה שתעניק לכם שירות מרכזיה בענן, עליכם לבחור בין מספר חברות המציעות את השירות בישראל.

הדרך הטובה ביותר לבחור חברת מרכזיות בענן היא על ידי ביצוע סקר שוק. השוו בין המחירים של החברות השונות, ובדקו מה אתם מקבלים תמורת הכסף שאתם משלמים. בנוסף, לא יזיק להתקשר ללקוחות של אותן החברות, ולשאול אותן האם הם מרוצים מהשירות שהם מקבלים מהן.

 

מי צריך מרכזיות בענן

מרכזיות בענן מתאימות לעסקים גדולים – וגם לעסקים קטנים. כפי שכבר הסברנו בחלק של המאמר שמפרט את היתרונות, מרכזייה בענן מאפשרת לכם לחבר טלפונים סלולריים לטלפוניה של העסק – ולתת לעובדים אפשרות לעבוד מחוץ למשרד. כך, גם אם יש לכם עסק קטן עם שתי מחלקות בסך הכל – מרכזייה בענן יכולה להתאים לכם.

מי צריך מרכזיות בענן

האם צריך לרכוש ציוד ייעודי עבור מרכזיות בענן

אין צורך ברכישת ציוד ייעודי עבור מרכזיה בענן. השירות של מרכזייה בענן משתמש בתשתיות הקיימות בעסק, כמו רשת האינטרנט והטלפונים הנייחים והניידים. כל שעליכם לעשות בשביל להטמיע את המרכזייה בעסק שלכם הוא לרכוש את השירות מחברה העוסקת בתחום.

 

סיכום

לסיכום, מרכזיית ענן היא מוצר חובה כמעט לכל עסק. מרכזיות ענן לא דורשות יותר מאשר חיבור לאינטרנט, ומספר טלפונים – מה שככל הנראה כבר יש לכם. כדי לבחור את חברת מרכזיות בענן שהכי מתאימה לכם, ערכו סקר שוק. בדקו האם מדובר בחברה מוכרת בתחום, מה חושבים לקוחות אחרים שלה והאם היא מציעה מחיר תחרותי.

כל היתרונות במרכזיית ענן

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו