כך תהפכו את המרפסת שלכם ליפה ומזמינה

כולנו רוצים שתהיה לנו מרפסת נעימה ומפנקת. מרוץ החיים הוא תובעני והחובה של אחד מאיתנו היא לדעת לקחת פסק זמן לעצמו ולחיות את החיים בקצב שלו. ניתן להפוך את המרפסת הביתית ליפה ומזמינה במגוון דרכים לא יקרות. הכל עניין של רצון.

 

מרהטים את המרפסת

ריהוט מרפסת יכול להתבצע במגוון סגנונות. אבל הוא חייב להיות מתאים לריהוט חוץ העמיד בפני גשמים ונזקי מזג אוויר. תוכלו לרהט את המרפסת שלכם במגוון רהיטים כמו שולחן וכיסאות, מערכת ישיבה מפנקת ועוד.

את הריהוט תבחרו בהתאם לריהוט הקיים ולצרכים שלכם. אם אין במרפסת שלכם כסאות ואתם מעוניינים לרכוש כסאות מעוצבים שיקפיצו את עיצוב המרפסת, כסאות בר פלסטיק יכולים להתאים לכם.

 

מצלילים את המרפסת

החום בארצינו ובפרט בנגב, לא מצריך הסבר. כדי לשדרג את המרפסת שלכם וליהנות ממנה כפי שאתם יכולים, אל תוותרו על הצללה מקצועית. קיימים מגוון פתרונות הצללה. אתם יכולים להתקין פרגולה ואתם גם יכולים למתוח בד ברזנט שיהפוך את המרפסת שלכם למוצלת ונעימה לשהייה. שימו לב, לא חייבים ללכת על האופציה הכי יקרה כדי לשדרג את המרפסת הביתית.

 

מאירים את המרפסת

כמו כל חדר בבית, גם במרפסת יש תאורה נחמדה. אתם יכולים לשדרג את המרפסת שלכם על ידי הוספת תאורת צבעונית יפה. קיימים מגוון גופי תאורה המתאימים לגינות ומרפסות. תוכלו לשלב מספר גופי תאורה וליצור הרגשה של מסיבה או ללכת על הרגוע ולשלב גופי תאורה בגוונים מרגיעים ונעימים.

 

מכניסים את הטבע למרפסת

הטבע מצמיח אותנו ומחבר אותנו לעשייה. כדי לשדרג את המרפסת כדאי שתשלבו עציצי ירק באדניות ייעודיות לכך. תוכלו למצוא מגוון משתלות באזור באר שבע ולהתייעץ עם אנשי מקצוע כדי להתאים את הצמחים הנכונים לגידול במרפסת. לא כל צמח ניתן לגדל במרפסת ביתית. בבחירת צמח חשוב להתייחס למזג האוויר, ליכולות הטיפוח בצמחים ולמקום הקיים. צמח ירוק מטפס או אפילו רק אדנית תלויה על מעקה המרפסת, מקפיצים את רמת העיצוב שלה והופכים אותה לנעימה ומזמינה.

תוכלו לנצל את ההזדמנות ולגדל במרפסת הבית צמחי תיבול, ירקות קלים לגידול או אפילו פרחים בעלי ריח משכר.

 

דואגים לאטרקציה במרפסת

מרפסת יכולה להיות מקום מפלט ורוגע. על ידי התקנת מתקן שיהווה אטרקציה תוכלו להפוך את המרפסת שלכם למזמינה וחווייתית. את המתקן שתתקינו, אתם כבר תחליטו מכיוון שבחירתו תלויה בגיל הדיירים. תוכלו להתקין משה כמו ערסל זוגי, מתקן אגרוף, מקפצה לילדים ועוד.

 

לסיכום

ניתן להפוך את המרפסת הביתי למזמינה וחווייתית. כאן בכתבה סיכמנו עבורכם בקצרה דרכים שונות לשדרוג המרפסת הביתית. שימו לב, אתם לא צריכים להוציא הרבה כסף כדי לשדרג את המרפסת שלכם. בכל דרך שהבאנו תוכלו למצוא חלופה תואמת ופחות יקרה.

חלל מעוצב

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו