3 טיפים לעיצוב המרפסת

כמו שקובעת הכותרת של הספר המפורסם: 'כל בית צריך מרפסת'. כאן בישראל המרפסות הן תוספת פופולרית ושימושית מאוד כמעט בכל בית פרטי או בית דירות. אנו חיים במדינה שמזג האוויר בה נוח לאורך רוב השנה כך שאפשר לנצל את המרפסת כחלל פתוח. שימושים נוספים למרפסת יכולים להיות סוכה בחג הסוכות, מקום לתליית כביסה, מרחב משחק לילדים, או סתם מקום להתרעננות ונשימה של אוויר נקי וטוב.

 

3 טיפים לעיצוב המרפסת

למרות שמרפסת היא תוספת חיונית לדירה ושרוכשי דירות רבים מוכנים לשלם עוד כסף כדי לרכוש דירה עם מרפסת, הרבה מאוד פעמים המרפסת הופכת למשהו שבין מחסן למזבלה של הבית. אנחנו זורקים אליה חפצים שלא בשימוש יומיומי ובסופו של דבר לא מנצלים את הבונוס המדהים הזה שיש לנו בדירה. אז כדי שהמרפסת שלכם לא תהפוך למחסן או לפינה נטושה בבית אספנו כאן בשבילכם כמה טיפים מצוינים לעיצוב נכון של המרפסת. עיצוב המרפסת בצורה מושקעת ונכונה יהפוך אותה לפינת חמד מושכת ויגרום לכם לנצל אותה כמו שצריך במקום לזרוק בה דברים מיותרים.

  1. פינת ישיבה – מדובר על טיפ ראשוני ובסיסי. אם יהיה לכם כיף ונעים לשבת במרפסת אז ברור שתשבו בה ותיהנו ממנה הרבה יותר. תפנקו את עצמכם ותשקיעו ברכישה של כיסאות בר איכותיים ונוחים וחפשו גם שולחן בר מתאים. חשוב לשים לב ולהתאים את עיצוב הכסא והבר לגודל המרפסת ולצבעים השולטים בה כמובן. ברגע שתהיה לכם אופציה נוחה ומזמינה לשבת במרפסת אתם פשוט תעשו את זה, עם כוס קפה בבוקר או כוס יין בערב. כדאי מאוד גם לשים לב שאתם רוכשים ריהוט מחומרים עמידים המתאימים לריהוט למרפסת ומסוגלים להתמודד עם שמש וגשם.
  2. עציצים וצמחים – מרפסת מלאה בצמחיה ובעציצים תעשה לכם טוב על הלב ותהפוך את המרפסת למושכת הרבה יותר. בנוסף, הצמחיה הירוקה או הצבעונית תיראה גם מתוך הבית ותהפוך אותו למיוחד ויפה הרבה יותר. אנו ממליצים להשקיע זמן ולהגיע למשתלה מקצועית כדי לבחור את הצמחים האהובים עליכם. כדאי מאוד להתייעץ עם אנשים שמבינים בתחום אלו צמחים כדאי לקנות ואיזה טיפול הצמחים שקניתם דורשים.
  3. חפצי נוי – ממש כמו בבית, גם במרפסת כדאי לשים חפצים נוי שונים ואקססוריז. החפצים יכולים להיות מזכרות שאספתם בטיולים שונים בכל מיני מקומות בעולם, פסלים, נרות ריחניים, מנורות עם גופי תאורה מיוחדים, ועוד. אנו ממליצים לנקוט בקו עיצובי מסוים ולהתאים אליו את החפצים הרלוונטיים. חשוב לשים לב גם לגודל הפריטים ולא להציב פסל גדול מדי במרפסת קטנה מדי. גם כאן, כדאי להקפיד על חפצים שעשויים מחומרים עמידים ולא ייהרסו במהירות במרפסת.

 

לסיכום

אם יש לכם מרפסת בבית, אין סיבה שהיא לא תהפוך לפינה השווה והמזמינה ביותר בבית. למה אתם מחכים?

פינת ישיבה

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו