איך להתאים כריות נוי לרהיטים בבית

התאמה של כריות נוי לרהיטים הקיימים בבית אינה עניין של מה בכך.

הדבר דורש תשומת לב וידע עיצובי מקדים.

כמובן שאין צורך לעבור קורס או לימודי תואר כדי להגיע להתאמה מרבית, מספיק לקרוא מדריך מקיף בנושא שמציג את הפרטים החשובים ביותר.

אם הגעתם לכאן, אתם יכולים להיות בטוחים שקריאת השורות הבאות תאפשר לכם לצאת מומחים בהתאמה של כריות נוי לרהיטים הקיימים אצלכם.

 

השלב הראשון בהתאמת כריות נוי לרהיטים בבית –  שלב הצילום

בשלב הראשון אתם צריכים לתעד את הסלון שלכם. ניתן לעשות זאת באמצעות מצלמה מקצועית אם יש לכם כזו. במידה ואין לכם מצלמה מקצועית, אפשר להשתמש במצלמה של טלפון נייד, רק חשוב לשים לב שמדובר במצלמה איכותית. בנוסף לכך, במהלך הצילומים עליכם לשים לב לדברים הבאים:

 

  1. תאורה

חשוב מאוד שתהיה תאורה מסביב לריהוט כדי שיתאפשר לראות את הפריטים בצבע הקרוב ביותר למציאות

 

  1. תפיסת כלל הרהיטים

חשוב מאוד שתשימו לב שהתמונה כוללת את כל הרהיטים. גם אם יש שטיח או כיסא שאתם חושבים שאין צורך להכליל אותו בתמונה – תחשבו שוב ותתעדו אותו

 

השלב השני בהתאמת כריות נוי לרהיטים בבית –  שלב ההגעה אל החנות

בשלב זה אתם יכולים לגשת אל החנות הנבחרת שבה אתם מתכננים לקנות כריות נוי. שימו לב, גם אם מדובר בחנות אינטרנטית, אתם עדיין צריכים ליישם את השלב הזה. כאשר תגיעו אל החנות המתאימה, אתם צריכים להיות מצוידים עם התמונות שצילמתם בשלב הראשון. בשלב זה אתם תבינו למה חשוב שהתמונות יהיו איכותיות. כעת, אתם צריכים להסתכל על כריות נוי שנראות לכם מתאימות (אם תראו שטיח שאגי תדעו שאפשר לשלב בין השניים).

 

השלב השלישי בהתאמת כריות נוי לרהיטים בבית –  שלב הצבעים

כעת אתם צריכים לראות מהם הצבעים המתאימים שיהיו בכריות הנוי שלכם. כדי שתוכלו לדעת זאת, עליכם להסתכל על התמונה שצילמתם בשלב הראשון ולבדוק מהו הצבע הדומיננטי ביותר, זה שחוזר על עצמו בסלון שלכם. בעת בחירת הכריות, עליכם לבחור כאלו שיש בהן את הצבע הדומיננטי.

 

השלב הרביעי בהתאמת כריות נוי לרהיטים בבית –  שלב הבחירה

בשלב זה אתם צריכים להסתכל על הכריות שראיתם בשלב השני ולבדוק האם יש התאמה בין הכריות הנבחרות לבין הרהיטים שבסלון שלכם. העובדה שיש לכם את התמונות של הסלון בקרבת מקום יאפשרו לכם לראות באופן הנוח ביותר את ההתאמה בין הכריות לבין הסלון.

 

כמה מילים לסיום

רגע לפני שהמדריך יסתיים, חשוב לנו לציין כי אלו שבוחרים את הכריות שלהם ללא יישום השלבים הללו עשויים למצוא את עצמם לא פעם רוכשים כריות נוי שאינן תואמות לסלון ולריהוט הקיים בבית. אנו שמחים שבחרתם לקחת חלק במדריך הנוכחי ומאחלים לכם שתתאימו את הכריות באופן הטוב ביותר, שיהיה בהצלחה!

רהיט ישיבה

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו