3 טיפים לעיצוב הבית

עיצוב הבית זה לא הצד החזק של רבים מאתנו. אנחנו יכולים להעיד על עצמנו שאנחנו פשוט לא יודעים איך לעשות זאת. לא משנה כמה ננסה, כל עוד אין לנו עזרה חיצונית – אנחנו כנראה נעצב בית שייראה כמו מזבלה. כדי לשנות את העניין הזה, יצאנו לפגוש מומחים בנושא שמסרו לנו 3 טיפים שאפשרו לנו לעצב את הבית שלנו על הצד הטוב ביותר. החלטנו לחלוק את כל הטוב הזה עם אחרים ולכן, כתבנו על כך מדריך.

 

תכירו קודם את המומחים שהציגו לנו את הטיפים הטובים ביותר בתחום

אנחנו יודעים שאתם כבר רוצים לקבל את הטיפים החמים ביותר שיאפשרו לכם לעצב את הבית על הצד הטוב ביותר. ובכל זאת, נבקש מכם להתאזר בסבלנות. שכן, המדריך הנוכחי נכתב תוך ליווי מצד גורמים מקצועיים ואנחנו לא יכולים פשוט להעלות אותו לרשת מבלי להודות להם על הליווי. מדובר במי שעיצבו את הבית שלהם ממש לאחרונה והוא נראה היום כמו חלק מז'ורנל. הגענו אליהם לאחר שאלו העלו תמונה של הסלון וחללים אחרים של הבית לקבוצות פייסבוק. כתבנו להם בהודעה פרטית שאנו נשמח לקבל טיפים שיגרמו גם לבית שלנו להיראות כך ולשמחתנו, כמה מהם נענו לבקשתנו. נציג בפניכם כעת את 3 הטיפים שנמסרו לנו על ידי אלו שהסכימו לקחת חלק בכתיבת המדריך.

 

הטיפ של שמרית לעיצוב הבית

נתקלנו בתמונה של סלון רחב ידיים בבית פרטי מרהיב בשפלה. זהו כמובן הבית של שמרית שעוצב בטוב טעם. לדבריה, הטיפ הכי טוב לעיצוב הבית מתחיל ברכישה נכונה של שטיח. היא למשל קנתה לסלון שטיח עגול באתר גו גוד. לדבריה, ברגע שיש לה את השטיח, היא יכולה להתאים אליו את שאר פריטי הריהוט שיהיו בחלל, למשל:

  • ספות
  • כורסא
  • שולחן קפה
  • שידה וכו'

 

הטיפ של דן לעיצוב הבית

דן אמר לנו שהוא בכלל לא למד את התחום. פשוט יצא לו יום אחד להסתכל על הקטלוג של אתר גו גוד שאפשר לו לקבל השראה. לדבריו, יש בקטלוג חדרים מובנים. כך שאפשר לעצב כל חדר בבית בהתאם לקטלוג. כל שעליכם לעשות זה להתקשר לנציג מטעם החנות ולבקש את העיצוב של הסלון, חדר השינה או כל חדר שמתאים לכם.

 

הטיפ של חן לעיצוב הבית

הטיפ של חן יגרום לכם לפתוח מעט את הארנק. שכן, הוא הציע להשתמש בשירותיו של בעל מקצוע. חן פנה אל מעצב פנים שריהט ועיצב לו את כל הבית. לדבריו, אין לו מושג בכל הנוגע לעיצוב והמעצב שהגיע אליו פשוט הפך את הבית שלו מחורבה לבית מעוצב ויפיפה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם הטיפים הטובים ביותר לעיצוב הבית. כעת, כשיש לכם את כל המידע, נותר לכם רק לבחור את הטיפ המתאים.

סלון ביתי

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו