איפה כדאי לשים תמונה בסלון – המדריך המלא

קנית תמונות לסלון ואפילו כבר סידרת אותן עם מסגרת, אבל אין לך מושג איפה למקם אותם על קירות הסלון? המשך לקרוא ותכיר את כל הטיפים שיעזרו לך בכך.

 

  1. תלה את התמונות בגובה העיניים

לרוב האנשים יש נטייה לתלות יצירות אמנות גבוה מדי. אם אתה לוקח רק פרט אחד ממאמר זה, כדאי שזה יהיה לתלות את היצירה 140 ס"מ מהרצפה. המשמעות היא שמרכז יצירת האמנות שלך (ולא וו התלייה) צריך להיות 140 ס"מ מהרצפה. תו תקן זה מייצג את גובה העיניים האנושיות הממוצע ומשמש באופן קבוע כסטנדרט בגלריות ובמוזיאונים רבים. זה גם יוצר איזון בבית מכיוון שכל התמונות שלך יחלקו קו אמצעי חזותי.

ישנם כמה יוצאים מן הכלל לכלל זה: אם יש לך תקרה נמוכה במיוחד, חלק את האורך האנכי של הקיר שלך לרבעים ותלה את התמונות שלך ברבע השלישי מעל הרצפה. ואם אתה תולה אומנות מעל ספה, הרשה לעצמך לתלות את התמונה 25 ס"מ מעל הספה, גם אם זה מפר את כלל ה-140 ס"מ. שים לב גם למרחב שבין האמנות שלך למקום בו הקיר פוגש את התקרה.

 

  1. חשוב על האיזון

אם אתה עובד עם אוסף של אמנות, חשוב להתייחס אליו כאוסף או לגלריה כדי להשיג מראה מאוזן. ראשית, וודא שהאוסף שלך אינו גדול מדי ולא קטן מדי ביחס לספה או למזנון שלך. אנחנו רוצים ליצור את אפקט הזהב הנכון בדיוק: התמונה צריכה להיות שני שליש מגודל הספה או המזנון. אם אתה תולה מספר חלקים בקבוצה, ודא שהחתיכות הכבדות יותר נמצאות בפינה השמאלית התחתונה והחלקים הבהירים יותר נמצאים בצד ימין למעלה עם חלקים בגודל בינוני הממוקמים בין לבין.

לחילופין, אם יש לך חלק גדול אחד וכמה חלקים קטנים יותר, תלה את החלק הגדול לכיוון האמצע כמוקד וצא משם עם כל השאר. תשאיר 5-10 ס"מ בין כל מסגרת למרווח תקין. טיפ חשוב: השתמש בדבק נמוך כדי לשמור על מרווח עקבי בין המסגרות.

 

  1. אל תתביישו מסלון קונספט

התאמת תמונות הסלון לעיצוב הכללי שלו זה דבר חשוב, ואין צורך לשוש ממנו. אז איך יוצרים מראה שאוהבים מבלי להכניס המון חורים נוספים לקיר שלך? ההסדר אמור להיות לטעמך האישי אך זכור לעקוב אחר ההנחיות הכלליות המפורטות בטיפ מס' 2 לעיל עבור מספר חלקים. קונספט של סלון עובד גם בצורה הטובה ביותר כאשר אתה מערבב ומתאים סוגים שונים של שטיחי קיר, מציורים, להדפסים, לתמונות, לפיסות טקסט, לפסלי קיר!

העצה האחרונה שלנו עבור סלון קונספט: השתמש בנייר ודבק חלש יחסית כדי לתכנן את הסידור על הקיר ולקביעת מיקום המסמרים.

באמצעות כל הטיפים הללו, אנו בטוחים שתצליח לתלות את היצירות בצורה מושלמת.

 

 

חלל מרכזי

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו