עור או בד? כך תבחרו פופ שיתאים לצרכים שלכם

אין כמו פופ להתרווח עליו כשרוצים לנוח ולהשתחרר. כיום, המודעות לצורך בפינת רוגע בגני ילדים כמו גם במשרדים ובתים, הולכת וגדולה. כל אדם זקוק למקום בו יוכל לצאת מדעתו בשלווה בסופו של דבר.

פופ מאפשר לגוף להשתחרר, להרפות ולהירגע… באיזה פופ לבחור, האם פופ מעור יתאים או שאולי עדיף את מגע הבד המלטף? ריכזנו כאן את השיקולים המנחים בבחירה. והבחירה? היא נשארת שלכם…

 

הנקודות החשובות בבחירת פופ לרכישה

לפני שרוכשים פופים, חשוב לבדוק מספר נקודות חשובות. החלטנו לסקור אותן כאן בקצרה.

פופים

למי הפופ מיועד?

שאלו את עצמכם למי אתם רוכשים את הפופ. האם הוא מיועד לילדים? האם הוא מיועד למקום ציבורי? האם הוא אמור לייצג רושם מכובד ויוקרתי או רושם ביתי וחמים? לאחר שתשאלו את עצמם את השאלות המכוונות. כבר תדעו מה גודל הפופ הנדרש לכם. אם הפופ מיועד לילדים, פופ קטן יתאים לכם, אך אם הוא מיועד למשרד, תצטרכו פופ שקצת יותר דומה לכורסה מפנקת…

 

האם הפופ צריך להיות פרקטי וקל ניקוי?

יש פופים המיועדים למקומות בהם אין הרבה תנועה וכך המקום גם לא ממש מתלכלך. את הפופ המוצב שם מנקים פעם בתקופה. רק בשביל הרוגע. למרות שאין לכלוך נראה לעין. לעומת זאת, יש מקומות בהם אם יעמדו פוף, הוא יתלכלך מהר יחסית, והוא יהיה חייב להיות פרקטי שיוכלו לנקות אותו בקלות.

כיום כמעט וכל הפופים המיוצרים והמשווקים בארץ הם פרקטיים לניקוי. אך בדקו אתם האם יש פופ אותו יהיה לכם אישית קל יותר לנקות. במקרים כאלו פופ מעור יכול להתאים. ניתן לנגב אותו במטלית לחה ולנקות לכלוכים.

פופים

האם הפופ צריך להיות עמיד למים?

כן! יש פופים דוחי מים ואם אתם מעוניינים בפופ שאמור לעמוד בגינה או במרפסת, חשוב שתרכשו אחד כזה. אף אחד לא מעוניין לרכוש פופ לחצר ולגלות אחר תקופה כי הפופ הופך ללא שימושי בגלל מזג אוויר סוער….

 

מה גודל הפופ?

יש לרכוש פופים נמוכים לילדים, פופים גבוהים לפינוק למבוגרים ופופים זוגיים, רחבים יותר. גודל הפופ משתנה בהתאם ליעד ובהתאם למקום שיש לכם בבית. חשוב לציין כי קיים מבחר גדול בתחום זה. כך שגם אם אתם חושבים שמתאים לכם רק פופ גדול וענק, יכול להיות שתמצאו פופ קטן ונחמד שימצא חן בעיניכם, עוד יותר מכל פופ אחר.

 

שפה עיצובית

אל תשכחו את השפה העיצובית של חלל החדר אליו  אתם מתכננים להכניס את הפופ. הפופ הוא אלמנט עיצובי שיכול לשנות ולשדרג את מראה החדר בצורה משמעותית. חשוב שיהיה סנכרון בין השפה העיצובית של חלל החדר לעיצוב הפופ. כיום ניתן להשיג מגוון פופים מעוצבים, רכים ומפנקים. מבלי פשרות על עיצוב ואיכות.

פופים

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו